با تلاش نیروهای هلال احمر استان زنجان 6840‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر برای تست ویروس کرونا غربالگری شدند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت، طی 2روز گذشته 6هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭840‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬نفر از سرنشینان 2 هزار و ‭‭‭‭828‬‬‬‬خودرو علیه ویروس کرونا در پست‌های بازرسی سلامت هلال احمر تب سنجی شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
با تلاش نیروهای هلال احمر استان زنجان 6840‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬  نفر برای تست ویروس کرونا غربالگری شدند


به گزارش روابط عمومی هلال احمر زنجان، شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: ۱۰۴ نیروی داوطلب و پرسنل هلال احمر استان زنجان برای تست کرونا ویروس به روش تب سنجی و اطلاع رسانی به مردم به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس در مبادی ورودی استان در پست بازرسی سلامت مستقر هستند.
وی افزود: از تعداد 6 هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭840‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفری که تب سنجی شده‌اند، 78 نفر دارای علائم کرونا به مراکز درمانی در استان زنجان ارجاع داده شدند و مابقی نیز بدون علامت تشخیص داده شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اعضای داوطلب و نیروهای هلال احمر استان در 11 پست بازرسی، سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می‌کنند و قبل از این عملیات نیز آموزش‌های مورد نیاز نیز به آنها ارائه شده است.
میرزایی خاطرنشان کرد: این تیم‌های فعال در جمعیت هلال احمر از 19 اسفند امسال در 11 پست بازرسی سلامت مستقر شده‌اند.
میرزایی تأکید کرد: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها ی خود را به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بکار بسته و شبانه روز در تلاش است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از عموم مردم خواست؛ به منظور ریشه کنی ویروس کرونا درخانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهرها حتی جاده‌ها خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار