یکی از نمایندگان گلستان در مجلس دانش آموزی:

نقش شورای دانش آموزی در ایام تعطیل پررنگ است

گرگان (پانا) - عضو شورای دانش آموزی استان گلستان در کلیپ منتشر کرده خود به پویش 《پیشتاز شو》 با برگزاری سازمان دانش آموزی استان گلستان پیوست و نقش شورای دانش آموزی را در بحث پرورشی و تربیتی بسیار مهم دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، عضو شورای دانش آموزی استان گلستان و یکی از نمایندگان این استان در مجلس دانش آموزی در کلیپی که از خود منتشر کرد ، به پویش 《 پیشتاز شو 》 سازمان دانش آموزی استان گلستان پیوست.

"سجاد قاسمی" در مصاحبه با خبرگزاری پانا استان گلستان ضمن تبریک سال نو گفت : در زندگی روزمره و عادی درگیر مسائل و مشکلاتی هستیم که این باعث می شود از شناسایی استعداد های فراوان دور بمانیم اما با استفاده از ظرفیت تعطیلی پیش آمده میتوان زمینه شکوفا شدن این استعداد ها شد.

سجاد قاسمی گفت : بیایید زاویه دید خود را عوض کنیم و به فعالیت های خانگی و ساده ولی مفید و جذاب مثل کتابخوانی ، ورق زدن دفتر خاطرات، عضویت در پویش های مجازی ، حل کردن مجله ، بازی های سنتی و محلی، داستان نویسی ، ورزش در خانه ، استفاده از فضای خانگی برای کاشت گل و گیاه و در کنار آن صمیمی شدن فضای گرم خانواده از عواملی است که میتوانیم با اتحاد و همدلی ویروس کرونا را شکست دهیم.

او ادامه داد : شورای دانش آموزی گلستان و دوستان سفیر سلامت در ایام تعطیل وظیفه سنگینی دارند، چرا که از راه دور باید وضعیت دوستان و همکلاسی ها و برنامه های خود را انجام دهند.

سجاد قاسمی ، یکی از نماینده دانش آموزان گلستان در مجلس دانش آموزی خاطر نشان کرد: یادگرفتن مهارت‌های جدید احساس مفید بودن را در ما افزایش می‌دهد؛ به این معنا که به توانایی‌ ما در دستیابی به نتایجی که می‌خواهیم ، باور پیدا می‌کند، پس با عنایت به تعطیلی پیش آمده ، ما از لحظه های زندگی خود حتی در قرنطینه خانگی هم می توانیم لذت ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار