تاکید وزیر گردشگری بر لزوم خودداری مردم از سفر

تهران (پانا) - وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از عموم مردم درخواست کرد با خودداری از سفر، نوروز ۹۹ را در کنار اعضای خانواده در منزل با صحت و سلامتی سپری کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید وزیر گردشگری بر لزوم خودداری مردم از سفر

به گزارش روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر مونسان اعلام کرد: تا تصمیم‌گیری دولت محترم و ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص اماکن دولتی، ساعت کاری موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها و اماکن فرهنگی - تاریخی به حداقل ساعت کار قانونی کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در ایام تعطیلات رسمی نوروزی تعطیل هستند، گفت: به‌منظور کاهش شیوع ویروس کرونا، مراسم ویژه نوروزگاهی امسال در ایام تعطیلات نوروز برگزار نخواهد شد.

مونسان تصریح کرد: ضمن لغو تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص از هرگونه اقدامی که منجر به تجمع افراد در مراکز گردشگری، تفریحی و فرهنگی می‌شود، اجتناب گردد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن قدردانی از همراهی روز‌افزون مردم فهیم کشور، از عموم مردم درخواست کرد با خودداری از سفر، نوروز ۹۹ را در کنار اعضای خانواده در منزل با صحت و سلامتی سپری کنند.

مونسان افزود: بی‌تردید ایران اسلامی از این بحران با سربلندی بیرون خواهد آمد و این قول را به مردم صبور کشورمان می‌دهم که پس از شکست کرونا شرایط خوبی در شان ملت بزرگوار ایران برای موجی از سفرهای نشاط‌انگیز فراهم خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار