تداوم فعالیت‌ واحدهای خدمات‌رسان صنعت هسته‌ای در ایام نوروز

تهران (پانا) - سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که فعالیت بخش‌های فنی، تخصصی و خدمات‌رسان صنعت هسته‌ای نظیر مجتمع پژوهشی ایران مرکزی یزد، نیروگاه اتمی بوشهر، مرکز تابش گاما، مجتمع تولید آب‌سنگین خنداب، تولید سانتریفیوژهای جدید و تحقیق و توسعه در سایت شهید احمدی‌روشن در ایام نوروز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تداوم فعالیت‌ واحدهای خدمات‌رسان صنعت هسته‌ای در ایام نوروز

به گزارش اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، سازمان انرژی اتمی ایران با در نظر گرفتن شرایط فعلی جامعه و نیاز به همدلی و ارائه خدمات بدون وقفه در حوزه انرژی هسته‌ای به مردم، بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی اعلام کرد: بخش‌های فنی، تخصصی و خدمات‌رسان صنعت هسته‌ای نظیر مجتمع پژوهشی ایران مرکزی یزد، نیروگاه اتمی بوشهر، مرکز تابش گاما، مجتمع تولید آب‌سنگین خنداب، تولید سانتریفیوژهای جدید و تحقیق و توسعه در سایت شهید احمدی‌ روشن (نطنز) در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ با اهتمام و جدیت بیشتری مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی مستمر به هم‌میهنان ارجمند هستند.

این امر مهم بنا بر اهداف و رسالت اجتماعی سازمان انرژی اتمی با حداکثر امکانات و تجهیزات ادامه می‌یابد. این سازمان به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی از طریق پورتال و فضای مجازی خواهد بود.

تا ساعتی دیگر فیلم مربوط به حضور علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و بازدید از روند خدمت رسانی در شرکت کاربرد پرتوهای سازمان در خصوص پرتودهی و استریل لوازم یکبار مصرف پزشکی از جمله‌ گان، دستکش و ماسک منتشر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار