روند پر شتاب ابتلا به کرونا ویروس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: ۳۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ۳۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: ۳۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز،دکتر علی احسان پور، با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و خودداری از هرگونه مسافرت و دید و بازدید گفت: از مردم خواهشمندیم با رعایت اصول بهداشتی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان را یاری کنند.

او بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان تشخیص قطعی داده شده که این موارد به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز،۶ مورد در خرمشهر،شهرستان های اندیمشک و آبادان هر کدام ۳ مورد،شهرستان های دزفول،شوش و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه،بهبهان و رامشیر هر کدام ۱ مورد بوده است تا مبتلایان به این ویروس به ۴۲۲ مورد در خوزستان افزایش پیدا کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۷ نفر رسید.
او مجددا تاکید کرد که این بیماری افراد بالای ۵۰ سال با مشکلات قلبی و دیابت را هدف قرار می دهد و بیماری در افراد جوانتر عمدتا خفیف تر و یا بی علامت است و از این رو حفظ موازین بهداشتی در زمان ملاقات با اعضا مسن تر خانواده از سوی جوانترها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار