سلطانی‌فر: حضور زنان در ورزشگاه آزادی، اتفاق تاریخی سال ۹۸ بود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حضور زنان برای تماشای دیدار ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی اتفاقی تاریخی در سال ۹۸ بود، گفت: تلاش می‌کنیم با هماهنگی ارگان‌های مربوط، این مهم در سال جدید نیز تکرار شود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سلطانی‌فر: حضور زنان در ورزشگاه آزادی، اتفاق تاریخی سال ۹۸ بود

«مسعود سلطانی‌فر» اظهار داشت: اتفاق خوبی که در سال ۹۸ در ورزش کشور رخ داد و تاریخی محسوب می‌شود، حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کامبوج بود.

وی افزود: بعد از چند دیدار دوستانه که شاهد حضور تعداد محدودی از زنان در ورزشگاه بودیم، در اولین مسابقه رسمی در مقدماتی جام جهانی بین ایران و کامبوج که در ورزشگاه آزادی برگزار شد شاهد حضور گسترده بیش از پنج هزار بانوی کشور در ورزشگاه بودیم.

وزیر ورزش وجوانان، گفت: زنان با شرایطی ایده‌آل و بدون مشکل به ورزشگاه آمدند و در آن روز تیم ملی فوتبال با نتیجه عالی ۱۴ بر صفر برنده شد و حضور زنان بر شکوه این پیروزی اضافه کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقه فوتبال و ملی، مشکلی ایجاد نمی کند و موجب شادی می شود.

سلطانی‌فر اظهار داشت: زنان کشور این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و حامی تیم ملی بودند. و امیدوار هستیم در سال جدید در سایر مسابقات ملی با هماهنگی ارگان های مربوط، بتوانیم شاهد حضور گسترده زنان در ورزشگاه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار