پیام نوروزی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران، در پیامی فرارسیدن آغاز سال نو و نوروز باستانی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، متن پیام سیدهادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال »

بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست و با دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد و آموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی کند.

بهار می‌آید تا در گوش جانمان، مؤمنانه زمزمه کند و یادآور شود که روزگار،همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و قرار ما زمینیان در بی‌قراری همین روزگار و آسمان، نهفته است تا باورمان شود که پایان هر سیاهی،سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری خوش و رنگارنگ است.

این جانب به رسم ادب از ژرفای وجودم، فرارسیدن طراوت طبیعت ، شادابی زندگی را به تمام ملت شریف ایران به ویژه خیرین مدرسه ساز نیک اندیش، فرهنگیان فرهیخته، اولیاء و دانش آموزان تلاشگر تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم با هم یاری و همکاری، بتوانیم برای اعتلا و ارتقای اهداف مقدس جامعه خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش، با قلم و قدم خود، گام هایی استوار برداریم و بکوشیم سقف فلک باورها و نگاه ها را بشکافیم و طرحی نو برای فردای بافر و شکوه فرزندان دیار کشورمان دراندازیم.

امیدوارم درسایه تلاش، همت و همدلی همه علاقه مندان به توسعه فضاهای تعلیم و تربیت، سالی پر بار، پرخیر و برکت و خدمت بیشتر برای شما مردم عزیز داشته باشیم.

سیدهادی موجانی

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار