امیرموسوی: ارتش قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار در دفاع از مرزها خواهد بود

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی جهادگران خط مقدم سلامت تاکید کرد: ارتش در سال جهش تولید و در سایه رهنمود و پیام امید بخش نوروزی رهبری قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار، عزت و سربلندی نظام در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امیرموسوی: ارتش قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار در دفاع از مرزها خواهد بود

به گزارش روابط عمومی ارتش، در متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی آمده است: حلول سال نورا به محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم شهدا تهنیت عرض می‌کنم.
در ادامه این پیام آمده است: در جای خالی شهدا، درود می‌فرستم به ساحت مقدسشان که توفیقات بدست آمده واستقرار نظام مقدس اسلامی بر قله های افتخار به برکت خون پاک آن عزیزان است و بجاست در اولین روز سال جدید یاد و خاطره سپهبدهای اخلاص، شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید قرنی را نیز گرامی بداریم و از خدای متعال توفیق ادامه این راه سعادت اخروی را مسئلت کنیم.
وی تاکید کرد: همچنین لازم می دانم از تلاش شبانه‌روزی تمام جهادگران خط مقدم سلامت در اقشار مختلف مردمی، نهاد ها و سازمان‌ها بویژه پزشکان و پرستاران و وزارت بهداشت که در خط مقدم مبارزه با شیوع کرونا حضوری مخلصانه دارند، تشکر کنم.

در ادامه پیام فرمانده کل ارتش آمده است: از همرزمان عزیزم نیز که در سایه حمایت خانواده‌های صبورو محترمشان در مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تامین امنیت مرزها و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سال گذشته در تمامی بحران‌ها و حوادث سخت و سهمگین، فداکارانه در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی، ردای حافظان سلامت را روی لباس رزم بر تن کردند و در این کارزار نیز ایثارگرانه حاضر شدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امیرموسوی در پیام خود تاکید کرد: به مردم قدرشناس ایران سربلند اسلامی اطمینان خاطر می‌دهم که فرزندانشان در ارتش در هر سنگری که نیاز باشد برای اقتدار نظام مقدسمان و عزت، امنیت و سلامت ملت عظیم‌الشان کشورمان جان خود را تقدیم خواهند کرد و یقین داشته باشند که در سال جهش تولید و در سایه رهنمود و پیام امید بخش نوروزی رهبر معظم انقلاب با روحیه ای بهتر و قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار، عزت و سربلندی نظام در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار