اجرای خدمات بشر دوستانه نوروزی هلال احمر در فضای مجازی

زنجان (پانا) - معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروز سازمان جوانان در فضای مجازی خبرداد و گفت: این طرح در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها اجرا می شود که می توانیم گام موثری در بهره گیری مناسب از اوقات فراغت و فرصت در کنار هم بودن برداریم.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای خدمات بشر دوستانه نوروزی هلال احمر در فضای مجازی


فاطمه جمشیدی در گفت و گو با خبرگزاری پانا گفت:با توجه به محدودیت ها در خصوص حضور فیزیکی در فضای خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و از طرفی ارائه خدمات انسان دوستانه به منظور افزایش تاب آوری در شرایط جدید خانواده‌ها تا زمان سپری شدن شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای سازمان جوانان با موضوعات سلامت روان، نشاط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر اعضای خانواده، در فضای مجازی را به صورت غیر حضوری اجرا می‌کنیم.
وی اظهارداشت: این مهم در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور ایفای بخشی از مسئولیت بشردوستانه و نهادینه سازی اصول و اهداف هلال احمر در بین جوانان، نوجوانان و کودکان است.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان، اهداف اجرای این طرح را ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایل‌های آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی برشمرد.
جمشیدی، کاهش فشار روانی و ترس‌ احتمالی اعضای خانواده برای کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در منزل، اشتراک گذاری احساس کودکان و نوجوانان با انتشار و انعکاس جشنواره های نقاشی و خاطره-گویی و مشارکت اعضا در فعالیت های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی در بین اعضا با ورود به موضوع کرونا ویروس و پیامدهای آن، را از دیگر اهداف طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر بیان کرد.
وی تاکید کرد: این طرح تا 15 اردیبهشت ماه 1399 در فضای مجازی فعال است و نتایج قرعه کشی پویش‌ها و جشنواره‌ها در هفته هلال احمر به صورت عمومی اعلام خواهد شد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر به منظور تشویق مردم برای ماندن درخانه و درکنار خانواده به عنوان امن‌ترین مکان برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا همچنین ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش شادی و روحیه بخشی در بین خانواده اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار