پیام نوروزی وزیر علوم به جامعه دانشگاهی

تهران (پانا) - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی، فرارسیدن سال نو را به مردم ایران و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی وزیر علوم به جامعه دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، متن کامل پیام نوروزی دکتر منصور غلامی به شرح زیر است:

"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سالی سپری شد و به ایام سال نو رسیدیم. در سال گذشته با فراز و نشیب‌های زیاد و روزهای سختی مواجه بودیم که با تلاش، درایت، همدلی و همکاری یکایک شما عزیزان آنها را پشت سر گذاشتیم. این تلاش و اهتمام را قدر می‌نهم و با تبریک سال نو و بهار طبیعت بهروزی و بهترین‌ها را برای یکایک شما از درگاه لایزال احدیت آرزو می‌کنم.

در ماه‌ها و روزهای آخر سال ۱۳۹۸ شهادت سردار شهید سلیمانی و همراهان‌شان را داشتیم و نیز سوگوار شدن جمعی از خانواده‌های عزیز کشورمان در سانحه هوایی، مراسم کرمان و بیماری ویروس کرونا که یاد و خاطره درگذشتگان را گرامی می‌داریم و برای تمامی بستگان آنها طلب صبر و سلامتی داریم.

امیدواریم به لطف الهی، اهتمام کادر درمانی و همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی هرچه زودتر شاهد کنترل این بیماری همه گیر باشیم و عزیزانی که گرفتار این بیماری هستند سلامت و بهبودی کامل پیدا کنند و شاهد روزهای خوش و توام با آرامش باشیم. در این ایام کادر پزشکی و بیمارستانی کشور نهایت مساعی خود را مجاهدانه برای درمان هموطنان‌مان به‌کار بسته‌اند. تلاش آنها را قدر نهاده و برای آنها روزها و سالی سرشار از خرمی، موفقیت و کامیابی آرزوی می‌نمایم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار