پیام نوروزی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، در پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال جدید شمسی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران، متن پیام مجید پیروزان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز، فصل انتشار جوانه های امید و نشاط در دل های بهاری مشتاقان شکفتن و رویش است و بهار، سرآغاز تلألو خوبی ها و مهربانی های خداوندگار در آئینۀ گل هایی است که آمدنشان برای همگان پیام آرامش و مهربانی است.

بهاری دیگر فرا رسید و پروندۀ زمستانی دیگر بسته شد تا دوباره، نوکنیم آموختن را و جامۀ بی رونق پیشین از تن به در آریم و لباس تفکر و تدبیر بر تن کنیم تا اندکی بیشتر به موهبت های الهی بیندیشم.

فرا رسیدن بهار طبیعت، فصل به بار نشستن شکوفه ها، پیام آور تغییر و نوید بخش پا گرفتن نهال های امید در باغ زندگی است.

اینجانب ضمن عرض تبریک حلول سال ۱۳۹۹ و تقدیر از همراهی، اهتمام و تلاش های ارزنده کلیه همکاران فرهیخته ام در آموزش و پرورش و مجامع خیرین مدرسه ساز را دارم، موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل شد مرهون تلاش و دلسوزی نیک اندیشان و همکاران ارجمند بوده و شایسته سپاس، تکریم و تجلیل است.

از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم باسلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، بی شک در پرتو عنایات الهی و توجهات معصومین (س ) در سال جدید با برنامه ریزی و پشتکار دست در دست هم گام های موثرتری در خدمت به جامعه هدف برخواهیم داشت و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی و عیال الله را فراهم خواهیم ساخت.

مجید پیروزان

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان های استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار