نانوایی‌ها و فروشگاه‌های توزیع اقلام تعطیل می‌شوند؟

تهران (پانا) - درپی دستور رییس جمهوری در خصوص تعطیلی پاساژها و مراکز خرید پر تجمع در کشور، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا اعلام کرد که نانوایی‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد خوراکی و مایحتاج ضروری مردم تعطیل نخواهد شد و در ایام نوروز فعال است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نانوایی‌ها و فروشگاه‌های توزیع اقلام تعطیل می‌شوند؟

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق رضا دوست با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزیر کشور برای تعطیلی بازارها، پاساژها و مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین ماه در کشور گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، بر اساس وظایف و ماموریت‌های خود در مورد صنوف و اماکن عمومی، اقدامات خود را دنبال خواهد کرد.

وی درمورد برخی نگرانی‌ها در مورد احتمال تعطیلی واحدهای عرضه‌کننده مایحتاج ضروری مردم گفت: واحدهایی چون نانواییها، سوپر مارکتها، فروشگاههای عرضه مواد غذایی و خوراکی، داروخانه‌ها و ... که مایحتاج ضروری، مورد نیاز و اولیه مردم را عرضه می‌کنند، طی این مدت تعطیل نخواهند شد.

به گفته رضادوست، دستور رئیس جمهوری برای تعطیلی مراکز تجاری، پاساژها و صنوفی است که اقلام ضروری عرضه نمی‌کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با بیان اینکه پلیس بر مبنای مصوبه شورای تامین استانها و شهرستانها و هماهنگ با ستادملی مقابله با کرونا این دستور را اجرایی خواهد کرد، گفت: به مردم اطمینان می‌دهم مراکزی که اقلام و مایحتاج ضروری و تغذیه‌ای عرضه می‌کنند، تعطیل نخواهند شد.

به گفته وی، برابر بررسی‌های انجام شده میدانی، اکثر واحدهای صنفی از ارائه خدماتی که باعث تشدید شیوع بیماری کرونا می شود، خودداری و همراهی و همکاری خوبی را با پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط نظارتی دارند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا همچنین از شهروندان خواست که تامین مایحتاج ضروری خود را از خرید روزانه خارج کرده و هر چند روز یکبار اقدام به تامین آن کرده تا کمتر در شهر تردد کنند.

وی در پایان از مردم خواست که هرگونه تخلف و موارد مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار