پیام تبریک مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت آغاز سال نو

تهران (پانا) - مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت آغاز سال نو

به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان، در پیام مهدی نیکدل، مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سال ۱۳۹۸ در حالی طی شد که در آن سختی‌ها و تلخی‌های بسیاری را ایران عزیز و هموطنان نازنین ما، نجیبانه و سرافرازانه پشت سر گذاشتند. بلایای طبیعی، خطاهای انسانی و برخی ناشکیبایی‌ها در کنار ظلم تحریم از سوی خصم ناجوانمرد و آخرین آنها، بحران جهانی کرونا، باعث شد تا عبور از سال ۹۸، بیش از یک سال عادی برای بسیاری از هموطنان ما به نظر آید.

اما این همه ماجرا نبود. عیب می جمله بگفتی، هنرش نیز بگوی. سال ۹۸، سال توفیق‌های بزرگ ملی هم بود. اگر سردار سرافراز ایران و اسلام، حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید، زیر تابوت او ملتی خود را یافت. اگر تحریم‌ها عزت و صلابت ایرانی را هدف گرفت، ایرانیان، صبوری و توانمندی خود را به خود و جهانیان اثبات کردند. اگر سیل آمد، مهربانی هم آورد. یادمان می‌ماند که ایرانیان در سال ۹۸ بیش از خیلی زمان‌های دیگر، دستگیر هم شدند.

در عرصه اقتصاد هم بی دستاورد نبودیم. به عنوان مثال، در سالی که گذشت، افتخار بزرگی نصیب فرهنگیان عزیز کشور و خدمتگزاران آنها در صندوق ذخیره فرهنگیان شد که توانستند در این شرایط سخت، به رقم چشمگیر بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان سود برسند و سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوش‌آتیه‌ای را برای سودآوری‌های بزرگ‌تر در سال‌های آتی رقم بزنند.

این توفیق بزرگ ملی نشان از آن دارد که در سخت‌ترین شرایط هم، خواستن توانستن است. ما در سال ۹۸ در حالی به این توفیق بزرگ دست یافتیم که بیش از هر زمانی چشممان به منابع و توانمندی‌های داخلی بود، به دانش و تعهد و تلاش ایرانی اعتماد کردیم و از این اعتماد به خود می‌بالیم.

این تجارب مثبت باعث آن است که اینجانب با تجربه‌ای که به قدر وسع خود در عرصه‌های اقتصادی و مدیریتی داشته‌ام، تاکید کنم، ما با هم و در ارتباط توام با اعتماد با یکدیگر، می‌توانیم از همه بحران‌ها به سلامت بگذریم.

بحران اخیر کرونا را هم به فضل خدا و رعایت همه‌جانبه شهروندان و تلاش مقدس پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که ایثارگرانه در صحنه حاضرند، انشالله پشت سر خواهیم گذاشت و این تهدید را به فرصتی برای قدرشناسی از نعمات الهی و وجود یکدیگر بدل خواهیم کرد و از لطف خداوند نیز ناامید نخواهیم شد.

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

در پایان، فرا رسیدن بهار و سال نو را که به نام جهش تولید نامیده شده، با امید به سالی توام با توفیق و شادی و سلامت، به همه هم‌میهنان عزیز، به خصوص فرهنگیان شریف کشور و همه همکاران گرانقدرم در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه و خانواده محترم ایشان تبریک عرض می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار