پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

ارومیه(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در آستانه سال جدید، پیامی خطاب به فرهنگیان و دانش آموزان استان صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

اینک که طلیعه طلوع طلعت بهار با تجلی قدرت لایزال خداوند جلوه گر شده و کائنات دمادم به تسبیح و تحصیل مشغولند، بر کلک نقاش هستی جان می فشانیم که این همه نقش عجب در گردش پرگار می نمایاند.

باغ ها و بوستانها در انتظار خنده ی نخستین نفس صبح نوبهار بی تابی می کنند و گلها با نغمه های رنگین خود قامت بهار را به تماشا نشسته اند. فصل حرکت و برکت با قامتی خجسته و سبز پوش در حالی فرا می رسد که شرایط بوجود آمده در پی انتشار ویروس کرونا فضای خاصی را بر جامعه و به تبع آن بر جهت گیری ها و فعالیت های آموزشی وپرورشی بزرگترین دستگاه تعلیم وتربیت تحمیل کرده است و نیز به جهت مقابله با این بیماری فعالیت های مرسوم مدارس کم¬رنگ گردیده اما همکاران ساعی و فهیم با درک صحیح از موقعیت پیش آمده تلاش می کنند تا از همه ظرفیت های موجود از قبیل استفاده از فضای مجازی،شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و تهیه بسته های آموزشی چراغ فعالیتهای آموزشی و تربیتی را روشن نگه دارند. به یقین همت بلند همکاران گرانقدر از سختی های این ایام پرملالت خواهد کاست و افق های روشن را در مقابل آینده سازان ایران عزیزمان فراختر از پیش ترسیم خواهد کرد .

اما با این حال ویژگی دیگری شروع سال جدید که آنرا میمنت و تبرکی مضاعف بخشیده تقارن ایام نوروز با بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و ولادت ستاره های فروزان آسمان امامت و ولایت حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) ،حضرت سید الساجدین امام زین العابدین(ع) و علمدار وفا و غیرت ابوالفضل العباس (ع) می باشدکه انشاالله نفس گرم و نگاه مهربان و دعای پر شفقت این بندگان عزیز خدا همه ی ما را در عبور از این سختی ها و مشکلات یاری خواهد رساند.

امید نسیم مهربانی حضرت باری تعالی بر دلهای همه ما وزیدن کند تا در موسم پرده نشینی غنچه سخن چینی صبا از کرشمه های گل پرده برداریم و دیباچه معرفت و نشا نه های الهی را برای یادآوری بلندای رستاخیز و مدرسه هستی بگشاییم و از فرصتهای عمر خویش با آئین بندگی بهره مند شده تا به بالندگی معنوی دست یابیم و امید دوچنان که با عنایت حضرت سبحان سلامتی و تندرستی و سعادتمندی همواره قرین لحظه های زندگی تمامی هموطنان عزیزمان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار