پیام مدیر آموزش و پرورش جم به مناسبت آغاز سال نو

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال 1399 هجری خورشیدی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش جم به مناسبت آغاز سال نو

به گزارش پانا، متن پیام خلیل نیکخواه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا می رسد، ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می سازد.

در سال گذشته به همت شما فرهنگیان محترم تلاش کردیم در راستای رسالت معلمی خود قدم هایی مثبت بر داریم و علی رغم مسائل و مشکلات و شرایط خاص حاکم بر کشور، موفقیت های بسیار خوبی نصیب این مجموعه بزرگ گردید.

لازم می دانم از تلاش ها، زحمات و فعالیتهای مستمر فرهنگیان محترم در طول سال ۹۸ بویژه در ماه پایانی سال که علی رغم تعطیلی مدارس، هرگز اجازه ندادید در امر آموزش وقفه ای ایجاد شود تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از همراهی و همکاری خوب و قابل تحسین دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنها نیز تقدیر به عمل می آید.

امیدوارم در سال جدید نیز شاهد همراهی بیش از پیش شما عزیزان برای ادامه حرکت در راستای تحقق سیاست‌های تحولی آموزش و پرورش باشیم.

تقارن سال نو خورشیدی با سالروز شهادت هفتمین امام همام حضرت امام موسی کاظم علیه السلام را گرامی داشته و امیدواریم خداوند متعال بواسطه آن حضرت، عاجلا این بلا را از کشور اسلامی ایران و تمام بشریت دور فرماید.

در پایان سالی سرشار از سلامت، برکت و موفقیت برای تمام هموطنان عزیز، بویژه معلمان، دانش آموزان و خانواده های محترم آنان خواستارم.

خلیل نیکخواه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار