امام جمعه ورامین: مسئولین در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید) تلاش خود را مضاعف کنند

 ورامین(پانا) - امام جمعه ورامین گفت: از مسئولین درخواست می کنم در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری تلاش مضاعف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ورامین:  مسئولین در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید) تلاش خود را مضاعف کنند

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین طی سخنانی و با سلام به پیشگاه با عظمت حضرت ولی عصر(عج) و آرزوی علو درجات برای امام راحل(قدس سره) و بادرود به ارواح طیبه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ۱۵ خرداد، مدافعان حرم وسلامت خاصه سردار سلیمانی وابومهدی المهندس، فرا رسیدن سال جدید را که مقارن با شهادت باب الحوائج امام کاظم(ع) گردیده را به ملت بزرگ ،صبور وانقلابی ایران تسلیت وتبریک عرض کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین ادامه داد: اگر چه مردم عزیز ما در سال گذشته با سختی هایی روبرو بوده و هم اکنون نیز با بیماری مواجه هستند ولی یقینا عنایات الهی همچون گذشته شامل حال ملت خواهد بود و صاحب این کشور هرگز ملت وفادار ما را تنها نخواهد گذاشت.

او افزود: عزت و عظمت و اقتدار روز افزون ملت ایران را از خداوند متعال خواستار بوده و از مسئولان نیز درخواست میکنم در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری تلاش خود را مضاعف کنند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار