پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی زنجان به مناسبت آغاز سال نو

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان طی پیامی فرا رسیدن سال جدید را به همه‌ی مردم ایران خصوصافرهنگیان و دانش‌آموزان استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی زنجان به مناسبت آغاز سال نو

متن پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

«حلول سال نو و بهار پرطراوت راکه نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت مینمایم.»

«از سال دیگری با تمام خوبیها و بدیهای آن گذشتیم ،دلهایمان شکست و دلهایمان شاد گشت. بحران‌ها و بلایای طبیعی و انسانی که در طول سال گذشته شاهد آن بودیم با دعای خیر رهبر معظم انقلاب، سعه‌ی صدر و صبوری مردم، تلاش شبانه‌روزی مسئولین و همت بلند خیرین سپری شد. آرزوی سلامتی دارم برای همه‌ی عزیزانی که در جبهه‌های مقاومت گاهی برای دفاع از کشور، گاهی برای دفاع از حرم و گاهی برای دفاع از سلامتی عزیزان این مرز بوم قهرمانانه جنگیده و می‌جنگند. عزیزانی که برای مراقبت از سلامت ما و شما سر سفره‌ی هفت سین منزل خود حاضر نخواهند بود. دعا می‌کنیم با عبور از این بحران نیز همانند همیشه سربلند و پیروز باشند. یادمان باشد زیبایی‌ها را هرچند کوچک بزرگ بداریم، به دیگران عشق بورزیم با همه مهربان باشیم و برای سلامتی همه دعا کنیم. فرارسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ی ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خصوصا فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیزمبارک باد.»

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

نوروزتان پیروز

فیروز مهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار