مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان با ارسال پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

گلستان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی گلستان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به تمامی هم استانی ها و فرهنگیان و دانش آموزان و مربیان پیشتاز تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان با ارسال پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

در پیام مریم سلطانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بی شک فرا رسیدن سال نو امیدبخش تحول و پویایی و شروعی قوی تر است. به رغم شرایط متفاوت وآمیخته با دلواپسی را که ویروس کرونا درجامعه حاکم کرد، اما توجه به ظرفیت های پنهان را به ما آموخت، به روشنی دیدیم که مربیان توانمند و دانش آموزان آگاه وهوشیار ما علی رغم خانه نشنی وعدم حضور درمدرسه ثابت کردند که رسالت آنان به کتاب و درس ومدرسه خلاصه نمی شود، وباحضورپررنگ وخلاقانه خود درپویش های مختلف دانش اموزی به خصوص درپویش #درخانه_پیشتازشو علاوه بر دعوت ازخانواده هاو هم نسلان خودبه رعایت اصول ونکات توصیه شده به آموزش مهارت هاوسرگرمی هاپرداختند و ثابت کردندکه به خوبی قادرنددر امور فرهنگی واجتماعی پیشتاز باشند.

بیایید با تاکید بر این شعار "دست ها کمی دورتر؛دل هامان ولی نزدیکتر" برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس با ماندن در منازل و پرهیز از مسافرت و بازدیدهای نوروزی بهار امسال را جشن بگیریم.

درپایان فرا رسیدن فصل بهار و نوروز ۱۳۹۹ را به هم استانی ها،به ویژه جامعه فرهنگیان ،اولیاء گرانقدر،مدیران ومربیان و دانش آموزان تبریک و شادباش میگویم واز خداوند منان سالی سرشاراز موفقیت ،سلامتی وعاقبت بخیری همراه با پیشرفت وسعادت وآرامش درسایه توجهات حضرت ولی عصرعجل الله رابرای شماخواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار