5کشته و 7 زخمی در تصادف آخرین روز سال ٩٨ در محور فیروزآباد – شیراز

شیراز (پانا) - مسئول اورژانس فیروزآباد از کشته و زخمی شدن ١٢ نفر در دو تصادف متوالی در محور فیروزآباد – شیراز در آخرین روز سال ٩٨ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
5کشته و 7 زخمی در تصادف آخرین روز سال ٩٨ در محور فیروزآباد – شیراز

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس، مهدی علی یاری در این رابطه توضیح داد: بدنبال اعلام تصادف هولناک پراید و نیسان در محور فیروزآباد - شیراز و گزارش تعداد زیاد مصدومین بدحال و فوتی در صبحگاه روز ۲۹ اسفندماه صبح به مرکز اورژانس فیروزآباد، بلافاصله ٤ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: این تصادف که در حوالی سد تنگاب اتفاق افتاد ٨ مصدوم در پی داشت که متاسفانه ٣ مصدوم بدلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان باختند و ١ مصدوم نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و ٤ مصدوم دیگر نیز توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان قائم (عج) فیروزآباد انتقال داده شدند .

مسئول اورژانس فیروزآباد اظهار کرد: هنوز ساعتی چند از این تصادف نگذشته بود که مجددا تصادف زنجیره‌ای دیگری در ساعت ١٢:٥٣ در محور فیروزآباد - شیراز اتفاق افتاد که ٤ کشته و زخمی دربرداشت .

او افزود: این تصادف نیز بین ٤ ماشین سمند و ٤٠٥ و نیسان و ٢٠٦ اتفاق افتاد و ٤ مصدوم در پی داشت که از این تعداد یکی از مصدومین متاسفانه بدلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داد و ٣ مصدوم دیگر به بیمارستان حضرت قائم (عج) انتقال داده شدند.

مسئول اورژانس فیروزآباد از مردم خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت در روزهای بارانی حافظ خود و خانواده خود باشند تا بتوانند با خاطره خوشی سال جدید را آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار