خیرین مبالغ اهدایی خود را تنها به حساب مجمع خیرین تامین سلامت واریز کنند

شیراز(پانا)- به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر ادامه روند خدمت‌رسانی به مردم با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ از اعزام تیم‌هایی از سوی دانشگاه به شهرستان فسا و سایر شهرستان‌های استان فارس برای بررسی و شرایط کروناویروس و اقدامات سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مبالغ اهدایی خود را تنها به حساب مجمع خیرین تامین سلامت واریز کنند

دکتر مهرزاد لطفی اظهار کرد: تعداد ۱۰ هزار ماسک برای توزیع در روستاهای اقماری و کمتر برخوردار جنوب شیراز به بخشدار این مناطق تحویل داده شده است‌

او با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نام بعضی از افراد و بیمارستان‌ها اضافه کرد: تنها حساب مورد تایید دانشگاه حساب مجمع خیرین تامین سلامت فارس است؛ شهروندان در صورت تمایل مبالغ اهدایی خود برای مقابله به کروناویروس را تنها به حساب اعلام شده از سوی مجمع خیرین تامین سلامت واریز کنند تا به صورت صحیح و اصولی در این زمینه هزینه شود.

او در ادامه بر فعالیت بیشتر آزمایشگاه‌های تشخیص تست‌های کرونا و اعلام آمار روزانه تماس‌های تلفنی با سامانه ۴۰۳۰ تاکید کرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از مراحل تهیه و توزیع محلول های ضدعفونی در استان ارایه داد.

دکتر محمدرضا حیدری افزود: در حال حاضر ۱۶ شرکت در شهرک صنعتی شیراز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی با تغییر خط تولید خود نسبت به تولید مواد ضدعفونی کننده دست اقدام می‌کنند؛ همچنین در دانشکده داروسازی شیراز نیز به صورت روزانه محلول‌های ضدعفونی دست تولید و ارایه می‌شود.

دکتر حیدری افزود: در حال حاضر محلول ضدعفونی دست به اندازه کافی در داروخانه‌ها وجود دارد و مردم استان از نظر تهیه و استفاده از این محلول‌ها مشکلی ندارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گزارشی از پایش میزان رضایت پزشکان و کادر درمانی از نحوه توزیع وسایل حفاظت شخصی در پنج بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، نمازی، شهید دکتر چمران، شهید رجایی و شهید دکتر فقیهی شیراز خبر داد.


دکتر علی اکبری افزود: در این راستا تیم‌هایی از معاونت درمان دانشگاه به این بیمارستان‌ها مراجعه و ضمن بررسی خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعان به این مراکز، نحوه توزیع وسایل حفاظت شخصی بین پزشکان و کادر درمانی را بررسی کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه نیز در نشست ستاد مقابله با کروناویروس دانشگاه گزارشی از اقدامات این معاونت در حوزه‌های مختلف و فعالیت‌های انجام شده در ایستگاه‌های تب‌سنجی در سطح استان ارایه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار