پیام نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در پیامی سال نو را به همکاران و دانش آموزان تبریک عرض کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام  نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

روح الله مسعود پوری، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در پیام نوروزی خود عنوان کرد:

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ‌دل برافروزی

همکاران و دانش آموزان عزیز:

نرم نرمک میرسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

خوش به حال چشمه ها و دشت ها

خوش به حال دانه ها و سبزه ها

خوش به حال غنچه های نیمه باز

خوش به حال دختر میخک که می خندد به ناز

بهار می آید و نوید امید، به شدن، طراوت و شادابی و حیات را با خود به ارمغان می آورد و چه خوش پیامی است پیام بهاری و چه زیبا طبعی دارند این مردمان خوش ذوق این مرز و بوم باستانی که به زیبایی دریافتند که با ید ارج نهاد این تحول و نشاط عالم هستی را که با پیام نو و روز نو آغاز می شود و نوروز یعنی نو شدن، ذوق سرشار از لطافت و زیبایی.

ایرانیان در طول تمدن خود همواره راز طبیعت و سرسبزی را در نهاد جان خود احساس کرده و به زیبایی آن را در جلوه های تمدنی خود به یادگار گذاشته سر ستون هایی که در معماری آنها کاشتن و انتظار تبلور یافته و ماه های سال به جلوه در آمده است و نوروز روز غلبه خیر بر شر و غلبه لطافت بهاری بر خشونت سرمای زمستان به تصویر کشیده شده است.

این ذوق سرشار هفت زیبایی حیات را در هفت سین سفره خود خلاصه کرده و در روز نو در کانون زندگی یعنی خانواده به انتظار روز های خوش از بارگاه هستی در طول روزگاران نشسته است.

اکنون ما درانتظار بهار دیگریم در شرایطی که متفاوت از همه نوروزهای گذشته است چرا که دیو پلید بیماری دهان باز کرده و جهان را پریشان نموده اما بهار در راه است و کانون پر مبحت و گرم خانواده محمل سلامت و عشق و امنیت همکاران و دانش آموزان عزیز .

اینجانب آغاز نو و روز نو را به رهبر کبیر انقلاب، رئیس جمهور، خانواده معظم شهدا و تک تک شما عزیزان و همه ی دلسوزان این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. همچنین امید دارم در پناه خداوند متعال و با استعانت از دامن ائمه اطهار(ع) و روح بلند شهدا سالی پر ازسلامت و شادابی و نشاط در پیش داشته باشید.

همکاران و دانش آموزان عزیز ما همه با هم ، هم عهد و هم پیمان امسال در خانه می مانیم تا دیو پلید بیماری و کرنا را شکست دهیم و قطعا به زودی این مهم حاصل خواهد شد و دوباره در سال نو مدارس و کلاس ها با حضور پر نشاط شما شاداب خواهد شد ما مشتاقانه به انتظار نشسته ایم تا دوباره همدیگر را در سال جدید در صحت و سلامت ببینیم.

مجددا تأکید می نمایم شما سرمایه های این سرزمین و سفیران سلامت این مرز و بوم هستید و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید و سفیران سلامت متعهدی برای خود ، خانواده و سرزمین خود باشید.

خبرنگار: فرزاد محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار