مشمولان دانش آموخته رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به خدمت سربازی فراخوانده شدند

شیراز(پانا) - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس از فراخوان مشمولان تمام رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به خدمت مقدس سربازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مشمولان دانش آموخته رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی  به خدمت سربازی فراخوانده شدند

سرهنگ محمدرضا دهقانیان، بیان کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقرر شده تمام مشمولان دانش‌آموخته رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت آنان یک اردیبهشت سال ۹۹ است در تاریخ6 ۶ فروردین اعزام شوند.

سرهنگ دهقانیان با بیان اینکه این مشمولان بدون سپری کردن دوره آموزشی مقدمات نظامی بدو خدمت در مراکز آموزشی، به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری می‌شوند، اظهار کرد: همه مشمولان دارای برگ اعزام به خدمت می‌بایست روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه ۹۹ ساعت ۷ صبح به معاونت وظیفه عمومی واقع در شیراز، پل پیرنیا به سمت خیابان ساحلی شرقی- جنب معاینه فنی مراجعه کنند.

او افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌گردند و در صورت عدم اعزام در تاریخ ۶ فروردین ماه ۹۹ ، برای این افراد برابر قانون غیبت منظور می‌‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق ارسال پیامک و احضار توسط معاونت وظیفه عمومی استان انجام می پذیرد و این عزیزان می توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را صرفآ از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی به آدرس www.vazifeh.police.ir و سامانه پیامکی 110206010 و همچنین مراکز وظیفه عمومی سطح کشور پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار