پیام مدیرکل آموزش وپرورش مازندران به‌مناسبت آغاز سال‌نو

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و سال 99 پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش وپرورش مازندران به‌مناسبت آغاز سال‌نو

متن پیام علیرضا سعدی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ وَ الاَبصارِ یا مُدَبِّرَ اللَیلِ وَ النَّهارِ یا مُحَوِّلَ الحَولِ وَ الاَحوالِ حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحالِ

مردم شریف مازندران، معلمان، آموزگاران و فرهنگیان فرهیخته

بهار نو با زیبایی رنگ‌هایش، رستاخیز طبیعت و جلوه‌ای از قدرت لایزال قادر متعال است و اگر به لایه‌های پنهان آن توجه کنیم، درس‌های بسیاری برای همه انسان‌ها با هر سطحی از دانش و تحصیلات دارد. نوروز 99، فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو را به مردم شریف مازندران، خانواده بزرگ آموزش و پرورش، معلمان و آموزگاران شادباش می‌گویم و آرزو دارم در سبزی و طراوت بهار، روح خود را جلا دهیم و به‌موازات نو کردن پوشش ظاهر، در نوسازی و تعالی فکر و فرهنگ خود نیز بکوشیم.

ویروس کرونا به‌رغم درد و رنجی که با خود آورد و مدارس و کلاس درس را به تعطیلی کشاند، درس بزرگی نیز به ما اعضای خانواده بزرگ آموزش و پرورش داد و آن توجه به ظرفیت‌های پنهان بود. ما در این مدت، مدارس و کلاس درس را به فضای مجازی بردیم و در سایه تلاش و نبوغ معلمان خلّاق و آموزگاران باانگیزه، مشارکت دانش‌آموزان و حمایت و همراهی خانواده‌ها، ابتکارات بسیاری انجام دادیم که برخی از این اقدامات، در تاریخ آموزش و پرورش بی‌نظیر و منحصربه‌فرد بود. اصرار و توجه آموزش و پرورش مازندران بر استمرار آموزش و تربیت از طریق فضای مجازی به اندازه‌ای بود که باید بگویم با تعطیل شدن مدارس، حجم کارهای همکاران ما در برخی حوزه‌ها افزایش قابل توجهی داشت.

در این آخرین ساعات سال 98 برای همه شما عزیزان سلامت، سعادت و زندگی شیرین در کانون خانواده آرزو می‌کنم و سال نو را به همه شما تبریک می‌گویم و از همه دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها توقع دارم سلامت خود را در اولویت ببینند، در خانه بمانند و دید و بازدید نوروزی را نیز به آینده موکول و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با کمک هم «کرونا» را شکست بدهیم.

نکته مهم بعدی این‌که کلاس‌های مجازی را با قوت ادامه دهند و اطمینان داشته باشند معلمان و آموزگاران که جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند، سامانه «مازندمحتوا» و کانال‌هایی که به این منظور طراحی شد را با دروس جدید، به‌روزرسانی می‌کنند. بدیهی است استفاده مطلوبِ دانش‌آموزان از این مطالب درسی، بهترین شیوه قدردانی از تلاش معلمان و طلایه‌داران خط مقدم تولید محتوا است.

در پایان ضمن عرض تبریک مجدد نوروز، خالصانه دعا می‌کنم خداوندی که منبع رحمت بر بندگان است در این آزمون دشوار نیز دستگیرِ ما باشد تا ضمن گذر از این مرحله، در سال 99 در سایه عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) و عمل به توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، شاهد روزهای بهتری باشیم ضمن این‌که آموزش و پرورش مازندران نیز برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف دارد که با آغاز فعالیت در سال جدید و همچنین عادی شدن شرایط، آن برنامه‌ها را کلید خواهد زد.

علیرضا سعدی‌پور

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار