تعداد مبتلایان کرونا در لرستان به ۳۶۳ نفر رسید

لرستان (پانا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت تاکنون ۳۶۳ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تعداد مبتلایان کرونا در لرستان به ۳۶۳ نفر رسید

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛ محمدرضا نیکبخت عنوان کرد: یک‌هزار و ۱۱۰ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده که یک‌هزار و ۱۸ نمونه پاسخ داده شده است و از این عدد ۳۶۳ مورد مثبت و ۶۵۵ نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تا به امروز ۲۹ مورد فوت قطعی بر اثر بیماری «کرونا» در استان ثبت شده است، گفت: مزید اطلاع اینکه تعداد ۲۰ مورد فوتی منفی، نتیجه آزمایش آنها از طریق آزمایشگاه مرجع اعلام شده است.

نیکبخت با اشاره به تفکیک شهرستان مبتلایان مثبت کرونا در لرستان، گفت: در سلسله ۱۰۹ نفر، خرم آباد ۹۵ نفر، بروجرد ۴۳ نفر، دلفان ۵۰ نفر، دورود ۲۵ نفر، ازنا ۲۰ نفر، کوهدشت ۸ نفر، الیگودرز ۵ نفر، چگنی ۳ نفر، پلدختر ۲ نفر، رومشکان ۲ نفر و سپید دشت ۱ نفر بوده‌اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۹۹ نفر در بیمارستان بستری هستند، گفت: تاکنون نیز ۴۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و ۱۹۱ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار