تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دفاع مقدس است

خرم آباد(پانا) - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تلاش مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دفاع مقدس است

به گزارش پانا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سلسله عنوان کرد: در یک مقطعی دشمن برای جنگ از موشک استفاده می کرد اما اکنون شکل جنگ تغییر کرده است.

وی افزود: دانشمندان ما تلاش کردند و با دست یابی به سلاح موشکی با سرافرازی تمام موجب تقویت نظام و بازدارندگی دشمنان در حمله به میهن اسلامی شدند، اکنون نیز برگ دیگری از محاسبات اجتماعی در کشور رقم خورده و به طور قطع دانشمندان تلاشهای علمی خود را برای پیروزی به کار خواهند گرفت، ملت ما روزهای سخت تری را پشت سر گذاشته و این روزها را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی شرایط موجود را برخاسته از مناسبات مادی زندگی انسان دانست و گفت: انسان با تخریب طبیعت، فضای سبز و آلوده کردن آبهای زیرزمینی، از مواهب و نعمت های خدادادی به گونه دیگری سودجویی می کند که پیامدهایی دارد.

وی افزود: ابتلای جهان امروز حاصل رویدادهایی است که دست بشر در آنها دخالت دارد، کرونا به گونه ای مناسبات و زندگی اجتماعی همه بشریت را تحت شعاع قرار داده به گونه ای که اکنون ۱۶۰ کشور در جدال با این ویروس هستند و به گفته سازمان بهداشت جهانی بقیه کشورها نیز درگیر آن خواهند شد.

وی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان، پزشکان، پرستاران، فرماندار، امام جمعه و تمام کسانی که در خط مقدم جبهه سلامت در حال تلاش هستند افزود: از همه نیروهای نظامی، انتظامی، ارتشی، بسیجی، سپاهی و پایگاه های بسیج محلات و مساجد نیز که تاکنون خدمات ارزنده ای در راستای کنترل ویروس کرونا انجام داده اند قدردانی می شود.

وی گفت: از شهروندان سلسله تقاضا داریم در مراسم پنجشنبه آخر سال شرکت نکرده و به عنوان یک واجب شرعی آن را به زمان دیگری موکول کنند و همچنین مجالس ترحیم و شادی خود را بدون حضور و اجتماع برگزار نمایند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس در شهرستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین از ارسال ۶۰۰ بسته محلول ضدعفونی و ۷۰۰ بسته بهداشتی مخصوص بیماران کرونایی خبر داد و گفت: این اقلام بهداشتی در قالب کمک های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی روزهای آینده به شهرستان ارسال خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار