فرماندار رودسر عنوان کرد

سیر نزولی کرونا در رودسر

رودسر (پانا) - فرماندار رودسر از کاهش ورودی کرونایی بیمارستان رودسر خبر داد وگفت: به سمت مهار کرونا پیش رفته ایم و سیر نزولی در روند ابتلا داریم.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سیر نزولی کرونا در رودسر

فرماندار رودسر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر، با بیان اینکه شیوع کرونا در کشور پدیده ای رنج آور است، اظهار کرد: کشور ما و استان ما در این شرایط بحرانی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی که در نظم اجتماعی و قانون مقررات زبانزد هستند، عملکرد بهتری داشته است.

حسین اسماعیل پور کمبود اقلام بهداشتی و مواد شوینده در روزهای اول شروع بحران کرونا را به واسطه ناشناخته بودن آن دانست و افزود: خوشبختانه مایحتاج و مواد غذایی به اندازه کافی در فروشگاه ها موجود است و کمبود در بخش وسائل حفاظت بهداشتی و محلول های ضد عفونی کننده تاحدودی جبران شده است.

فرماندار رودسر از تجهیز دو انبار بیمارستان این شهرستان توسط خیرین خبر داد و خاطرنشان کرد: کمک های خیرین در حوزه اقلام بهداشتی و لوازم شست و شو کل شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

وی از کاهش ورودی کرونایی بیمارستان رودسر طی روزهای اخیر خبر داد و تصریح کرد: به سمت مهار کرونا پیش رفته ایم و سیر نزولی در روند ابتلا داریم. در حال حاضر ۱۶ تخت خالی در بخش ویژه بیماران کرونایی شهرستان وجود دارد.

فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت تدفین جان باختگان کرونایی در وادی شهر رودسر، عنوان کرد: کلیه مسائل بهداشتی و ضد عفونی مربوط به تدفین انجام خواهد شد.

اسماعیل پور از پیش بینی احتمال بارش های شدید باران در اوایل فروردین ماه خبر داد و گفت: وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان های شرق گیلان بیشتر است لذا با توجه به آغاز بارش های بهاری طی روزهای آینده، از بخشداران و شهرداران و دهیاران می خواهیم مرخصی های خود را لغو کنند و در خدمت مردم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار