ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان ورامین توسط موکب جواد الائمه (ع)

ورامین(پانا) - مدیر موکب مردمی جواد الائمه(ع) شهرستان ورامین از طرح ضد عفونی و گندزدایی معابر و کوچه های شهرستان ورامین بطور مستمر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی و گندزدایی معابر  شهرستان ورامین  توسط موکب جواد الائمه (ع)

فتح الله فرجی مدیر موکب جوادالائمه علیه السلام شهرستان ورامین در این رابطه اظهار کرد گفت : در راستای مبارزه با ویروس خطرناک کرونا گروه جهادی موکب مردمی جواد الائمه (ع)شهرستان ورامین با همکاری خادمیاران آستان قدس رضوی (ع) اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و خیابان های شهرستان ورامین می نمایند.

او در ادامه گفت: از آنجا که گروه جهادی موکب جوادالائمه (ع) شهرستان ورامین همیشه در کارهای خیریه و عام المنفعه در سطح شهرستان پیش قدم بوده، از این رو بر آن شدیم تا در این شرایط سخت که ویروس خطرناک کرونا جان همشهریان و هموطنان خود را به خطر انداخته ، برای ضدعفونی کردن و گندزدایی شهرستان خصوصاً محله های حاشیه ای دست به کار شویم.

فرجی افزود: برای این برنامه حدود سی نفر از جهادگران این موکب بطور مستمر شبها تا پاسی از شب این وظیفه مهم را بر عهده دارند وهر شب حدود ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده که توسط خیرین و شهرداری ورامین تهیه شده است برای ضدعفونی و گندزدایی مصرف می شود.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار