کانون طلاب هلال احمر نقاط پرتردد زنجان را برای مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی کردند

زنجان (پانا) - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت، تیم های کانون طلاب هلال احمر نقاط پرتردد و معابر عمومی در شهرک های اقماری زنجان را شبانه علیه ویروس کرونا سم پاشی و ضدعفونی می کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کانون طلاب هلال احمر نقاط پرتردد زنجان را برای مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی کردند

حجت الاسلام جواد نصیری افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا دفتر با همکاری کانون طلاب هلال احمر در حوزه علمیه زنجان معابر و نقاط پرتردد شهرک های اقماری این شهر را شبانه ضدعفونی و سم پاشی کردند.
وی با بیان اینکه این عملیات هر شب از ساعت 22 آغاز و تا 2 بامداد ادامه دارد، اظهارداشت: سم پاشی و ضدعفونی شهر زنجان توسط هشت تیم متشکل از 90 نفر انجام می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم ها به صورت پیاده، موتوری و خودرویی اقدام به سمپاشی و ضدعفونی می کنند.
حجت الاسلام نصیری تاکید کرد: هر شب یکی از شهرک های اقماری شهر زنجان علیه ویورس کرونا سمپاشی و ضدعفونی می شود و این روند همچنان ادامه دارد.
وی یادآوری کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم کسب و کارها خود را وقف مبارزه با بیماری کرونا کرده اند و هرشخصی به قدر وسع و توان خود در تلاش است تا گوشه‌ای از آلام مردم را کاهش دهد و بار سنگینی را که بر دوش دستگاه‌های اجرایی و خدماتی گذاشته شده را کاهش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار