پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز سال نو

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران در پیامی آغاز سال 1399 هجری شمسی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز سال نو

متن پیام علی‌اصغر قیصری به این شرح است:

یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن‌الحال

ای گرداننده‌ی سال و حالت‌ها بگردان حال ما را به نیکوترین حال

حلول سال نو را که دگرگونی طبیعت است و می‌تواند تحول درون انسان در مسیر رشد و کمال نیز باشد، به هم‌استانی‌ها و به‌ویژه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز، مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز عضو سازمان دانش‌آموزی، تبریک می‌گویم و برای همه‌ی ایرانیان در هر نقطه‌ای از سرزمینِ بر جان ما بنشسته، آرزوی سالی سرشار از برکت و معنویت دارم.

گرچه سال نوی 99 در شرایطی متفاوت و آمیخته با دلواپسی‌های مربوط به یک بیماری همه‌گیر آغاز می‌شود، اما به روشنی دیده‌ایم که دانش‌آموزان آگاه و هشیار ما علی‌رغم خانه‌نشینی و عدم حضور در محیط درس و مدرسه، ثابت کرده‌اند که رسالت آنان به کتاب درسی و چهاردیواری مدرسه خلاصه نمی‌شود.

فرزندان دانش‌آموز ما چه آنان که عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی هستند و با واژه‌های هم‌فکری و هم‌دلی آشنایی دارند و مشارکت جمعی و یاریگری را می‌شناسند، چه سایر آنان، با حضور پررنگ و خلاقانه در پویش‌های مختلف دانش‌آموزی و دعوت از هم‌نسلان و خانواده‌ها به رعایت اصول و نکات توصیه شده در شرایط فعلی، ثابت کردند که به نیکی قادرند در هر امر فرهنگی پیشتاز و طلایه‌دار باشند.

از درگاه خداوند متعال خواهانم که حال مردم ایران اسلامی را در سال جدید به نیکویی و سلامتی و آرامش بگرداند و رحمت واسعه خویش را بر این سرزمین مقدس متداوم دارد.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار