رییس اداره مدارس غیردولتی ومشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

کسب رتبه نخست طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به آخرین گزارش کارگروه اشتغال استان تهران در سال ۹۸ از کسب رتبه نخست طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در بین دستگاه های اجرایی استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه نخست طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اکبر قنبری رییس اداره مدارس غیردولتی ومشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار کرد: درصد تحقق عملکرد اشتغال در آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ۱۹۶ درصد از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال استان اعلام شده و طبق آخرین گزارش کارگروه اشتغال استان تهران در سال ۹۸ ( ۲۱ اسفند ) آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تهران رتبه نخست طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی را به خود اختصاص داده است.

او در ادامه افزود: در روزهای پایانی سال که روزهای پرتراکم اجرای طرح و برنامه های حوزه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش می باشد وجود بیماری کرونا نیز مزید بر علت شده و فعالیتهای همکارانمان در کارشناسی های مشارکت‌های مردمی مناطق را دوچندان نموده که اغلب به صورت دورکاری و از طریق فضای مجازی تا پاسی از شب شاهد تلاش این عزیزان بودیم.

او بیان کرد: کسب نتایج مطلوب همکاران حوزه مشارکت‌ها ثابت نمود که با توان مدیریتی، خلاقیت و پیگیری‌های مستمرمی توان تهدیدها را به فرصت تبدیل نمود و این روز هارا ماندگار کرد.

رییس اداره مشارکتهای مردمی گفت: همکاران شهرستانهای استان تهران با مشارکت در کمک رسانی به زلزله کرمانشاه ،سیل لرستان و اخیراً با ارسال محمول۶۰ تنی برای آسیب دیدگان سیستان و بلوچستان ، همدلی همکاری و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

او خاطر نشان کرد: در ماه اسفند و در موضوع انتشار ویروس کرونا نیز به صورت شبانه روز از طریق فضاهای مجازی پیگیر سیاستها، طرح و برنامه‌های حوزه ستادی بودیم که در این خصوص با توجه به سیاست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و در راستای اجرای مواد ۱۵ و ۱۶ قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیر دولتی مصوب مجلس شورای اسلامی از طریق سامانه مشارکتهای وزارت متبوع ثبت اطلاعات ( پرسنل و کارکنان ، نوسازی، فضا، امکانات وتجهیزات، حقوق و دستمزد، بیمه‌ ، فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی پرورشی ، فوق برنامه و ... ) مسئولین مدارس و مراکز پیش دبستانی را به کمک همکاران استان به خوبی راهبری نموده که به استناد گزارش حوزه ستادی،شهرستانهای استان تهران با ثبت اطلاعات ۱۰۱۶ واحد آموزشی رتبه اول کشور را در حال حاضر به خود اختصاص داده است.

قنبری ادامه داد: با تعطیلی مدارس در اسفندماه فرصتی برای نمایش توانمندی مدیرانمان را در بحث آموزش مجازی ایجاد گردید،تا با ثبت اطلاعات ۱۲۰۰ واحد آموزشی در سامانه رصد فعالیت‌های روزانه آموزشی مدارس غیر دولتی وزارت متبوع، مجدد کسب رتبه اول کشوری به این حوزه اختصاص داده شد.

این مسئول گفت: تلاش بر این است که بر کیفیت ارائه خدمات و همچنین شاداب سازی محیط یاددهی و یادگیری فضای مجازی نیز در برنامه های آتی پرداخته شود که در این خصوص معاونت های تربیت بدنی، پرورشی و معاونت آموزش برنامه های بسیار خوبی را ارائه نموده و در اختیار واحدهای آموزشی قرار دادند.

قنبری ازعوامل کسب موفقیت به ویژه مدیران آموزش و پرورش و همچنین کارشناسان حوزه مشارکت‌های مردمی در سطح شهرستان‌های استان تهران تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار