ضرورت تبدیل محدودیت تعطیلی به فرصت بالندگی دانش آموزان

آباده (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آباده بر ضرورت ایجاد فرصت‌های رشد و بالندگی از طرف مربیان پیشتاز برای دانش آموزان درایام تعطیلات تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبدیل محدودیت تعطیلی به فرصت بالندگی دانش آموزان

قاسم خلیفه در گفت‌وگو با پانا ضمن تاکید برهمدلی و همکاری مردم برای رفع و گذر از این بلا گفت: در این ایام ضمن اجرای دستورات اعلام شده از طرف سازمان‌های سلامت و بهداشت اداره کل آموزش‌وپرورش و شبکه بهداشت کشور بایستی تعطیلات عید نوروز را با امید و توکل و هدفمندی برنامه‌ها درخانه‌های خود بمانیم.

مسئول سازمان دانش آموزی آباده، با اشاره به مهمترین وظیفه مربیان پیشتاز یعنی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان، از آنها خواست تا در ایام تعطیلات بیشتر از گذشته نسبت به این امر مهم اهتمام ورزیده و دانش‌آموزان را از طریق رسانه‌های مجازی با فعالیت‌های پیشتازان، منش‌ها، مهارت‌ها و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ورزشی و بازی‌های فکری و درون خانه‌ای آشنا کنند.

تبدیل این محدودیت به فرصتی برای شادی و خلاقیت دانش‌آموزان ضرورت دیگری بود که خلیفه به آن پرداخت و افزود: لازم است تا دانش‌آموزان با درک این ضرورت از این فرصت برای نشاط و شادابی معنوی، ارتباط با خداوند و همچنین نزدیکی بیشتر اعضای خانواده به یکدیگر استفاده کنند.

وی ادامه داد: به وجود آمدن نسلی فهیم و دارای شعور اجتماعی بالا و تبدیل شدن به شهروند اجتماعی مهمترین اصل سازمان دانش‌آموزی است و مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز باید از این فرصت نهایت استفاده را برای بالا بردن سطح آگاهی‌های اجتماعی ببرند.

خلیفه ضمن دعوت همه دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان به مبارزه آگاهانه با ویروس کرونا ازمربیان پیشتاز که با همکاری با واحد بهداشت و سلامت این اداره اقدام به تهیه ماسک و مایع ضدعفونی و توزیع آن بین خانواده‌های فرهنگی کردند تشکر و قدردانی کرد.

باتوجه به چالش پیش آمده در مورد قضیه بیماری کرونا در کشور و نداشتن مدیریت هیجانی و اجتماعی توسط عده زیادی از مردم که با زیر پاگذاشتن حقوق شهروندی در این ایام سخت، هنوز بیشتر به منافع شخصی خود فکرمی‌کنند، به نظر می‌رسد بیشتر از هر زمان دیگری محتاج تربیت دانش‌آموزانی با شعور اجتماعی بالا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار