پیام نوروزی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در آستانه فرارسیدن سال جدید پیام تبریکی خطاب به همکاران و دانش‌آموزان صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان اموزش و پرورش استثنایی در پیام تبریک سید جواد حسینی آمده است:

آغاز سال جدید و بهار طبیعت فرصتی است تا راز آفرینش را به زیباترین بیان در شاهکار خلقت تفسیر نماییم و شور امید و ایمان را در دشت بیکرانه ی سپیده دم به نگاره بنشینیم و بر سجاده ی سحری سجده شکر گزاریم که دیگر بار هم فرصت دیدار رستاخیز طبیعت را نظاره گریم . اما بهار امسال جلوه ای دیگر دارد، زیرا مطلعش مبعث خورشید نبوت و دنبالش میلادهای پی در پی ستارگان عصمت و طهارت است. بهاری که در دلش نیمه شعبان را ترسیم نموده و نوید بخش زمانی است که زمستان سرد بی مهری ها را به بهار عدالت بدل کند.

اینجانب به حکم سنتی دیرینه، بهار طبیعت و دیگر اعیاد پیش رو را شاد باش گفته و با توجه به شیوع ویروس کرونا از همه همکاران ستادی، مدیران، معلمان و کلیه عزیزانی که با تعطیلی ظاهری مدارس، آموزش را تعطیل نکرده بلکه با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر از طریق فضای مجازی، مدرسه را به خانه دانش آموزان با نیازهای ویژه بردند، تشکر و قدردانی می نمایم و دست دعا به درگاه احدیت بلند نموده و از درگاهش می خواهم که ؛ معبودا با شروع سال جدید، به یمن و مبارکی حیات دوباره طبیعت و میلادهای مبارک شجره طیبه رسالت، غبار غم و اندوهی که در اثر شیوع ویروس کرونا بر جهان و میهن عزیزمان نشسته برطرف، و با احوالی خوش، حال غریب همه ما را دگرگون گردان .

پروردگارا آرامش، امنیت وبه ویژه سلامتی را برای همه همکارانم خاضعانه از تو تمنا می نمایم و از تو می خواهم که توفیق اطاعت و بندگی را نصیبمان گردانده و وجودمان را به افتخار خدمت به معلمان ، خانواده ها و دانش آموزان با نیازهای ویژه ارجمند گردانی !

در آغاز سال جدید، فرصت را مغتنم شمرده و به انگیزه ی رستاخیز طبیعت، با استعانت از آفریدگار هردو جهان،حلول سال جدید و بهار پر طراوت را به حضور پرمهر همه همکاران گرامی تبریک گفته ، از آستان حضرت احدیت، مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور ونشـاط در جهت رشد وشکوفایی نظام تعلیم و تربیت استثنایی را مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار