معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد

آغاز به کار پرستاران پذیرفته شده در آزمون سراسری، بدون گذراندن مراحل اداری

تهران (پانا) - معاون پرستاری وزارت بهداشت از جذب 8 هزار پرستار برای کنترل و مهار کروناویروس جدید خبرداد و گفت از این تعداد، حدود 5 هزار نفر در آزمون سراسری پذیرفته شده اند که بدون گذراندن مراحل اداری آغاز به کار خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار پرستاران پذیرفته شده در آزمون سراسری، بدون گذراندن مراحل اداری

به گزارش وبدا، مریم حضرتی، با اعلام این خبر، افزود: پرستاران علیرغم کمبود نیرو، در سخت ترین شرایط و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا با جان و دل و با عشق و ایثار به بیماران خدمت می کنند. لذا، به آنها خسته نباشید گفته و به این عزیزان اطمینان می دهم که تمام تلاشمان را برای رفع کمبودهای گروه های پرستاری و ارتقای این رشته به کار گیریم.

حضرتی از موافقت معاونت توسعه وزارت بهداشت برای آغاز به کار حدود 5 هزار نفر از از پرستارانی که در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده اند، بدون گذراندن مراحل اداری خبرداد و گفت: مراحل اداری جذب این افراد پس از شکست ویروس کرونا و همزمان با فعالیت آنها صورت خواهد گرفت.

وی همچنین به درخواست مقام عالی وزارت از رییس جمهور برای جذب حدود 3 هزار نیروی پرستاری، اشاره کرد و افزود: این موضوع در حال پیگیری است و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: جذب این تعداد پرستار در شرایط کنونی می تواند کمک موثری در جهت پیشگیری از خستگی مفرط پرستاران باشد. بدون شک، جهت ارائه خدمات موثر و رعایت استانداردهای خدمتی نیاز به جذب حداقل 8 تا 10 هزار نیرو تا سال 1404 داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار