فرماندار اردستان خبر داد:

استقرار ایستگاه پایش سلامت در ۹ نقطه اردستان

اردستان(پانا)- فرماندار اردستان از استقرار ایستگاه پایش سلامت در ۹ نقطه شهرستان اردستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ایستگاه پایش سلامت در ۹ نقطه اردستان

حمیدرضا تاملی در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: در قالب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا ایستگاه پایش سلامت در ۹ نقطه اردستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بسیج برپا شده است.

او با بیان اینکه این ایستگاه‌ها در میدان روستای موغار، میدان آقابزرگ مهاباد، ورودی روستای حسین آباد، ورودی شمال و جنوب اردستان، میدان امام حسین زواره، روستای باقرآباد، روستای علی آباد و سه راهی کهنگ و نهوج جانمایی شده است، افزود: همچنین تعداد قابل توجهی مسیرهای فرعی با همکاری پلیس راه و راهداری مسدود شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه از این به بعد نسبت به ورود مسافران و گردشگران سختگیری بیشتری می شود، گفت: همچنین از ورود افرادی که در ایستگاه سلامت دارای علائم مشکوک باشند به دلیل کمبود امکانات در شهر، جلوگیری می شود.

تاملی با بیان اینکه افرادی که علائم مشکوک ندارند، مشخصات آنها ثبت می شود و تحت کنترل و رصد شبکه بهداشت قرار می گیرند، گفت: در صورتی که این افراد در مدت سکونت در اردستان دچار علائم شوند به دلیل کمبود خدمات باید شهرستان را ترک کنند. امروز به همه کسانی که قصد سفر به اردستان را دارند هشدار می دهیم که امکانات بهداشت و درمان و بیمارستان اردستان به هیچ عنوان جوابگوی جمعیت غیرساکن نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار