نخستین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در یزد آماده شد

یزد(پانا) - معاون بهداشت و درمان سپاه الغدیر یزد گفت: اولین نقاهتگاه این استان به ظرفیت ۶۰ نفر برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا به همت نیروهای این یگان آماده شد و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در یزد آماده شد

سعیدرضا غفوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نقاهتگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای پذیرش بیماران در مرکز استان آماده ارائه خدمات شد.

وی افزود: تجهیزات و امکانات مورد نیاز نقاهتگاه از سوی این معاونت با همکاری سایر دستگاه‌های مسوول درمانی تامین شد و مشکلی در پذیرش و ارائه خدمات وجود ندارد .

معاون بهداشت و درمان سپاه الغدیر استان یزد اظهارکرد: تمام درمانگاه‌های زیرپوشش سپاه در یزد و سایر شهرستان‌ها همچنان نسبت به ارائه خدمت به مردم فعال هستند.

غفوری به اهمیت رعایت توصیه‌های پزشکی توسط مردم اشاره کرد و گفت: مردم به رعایت نکات بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شستن مرتب دست‌ و صورت با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌ نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بر اساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی مسوولان یزد و وزارت بهداشت ، تاکنون ۳۷ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان خود را از دست دادند و از یک هزار و ٥١٤ نفر که با علایم بیماری تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند، نتیجه آزمایش ٣٧٧ نفر در زمینه ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار