چهارشنبه سوری کرونایی در کاشمر

کاشمر(پانا)- رئیس اداره آتش نشانی کاشمر گفت: با وجود حمایت خانواده ها امسال متاسفانه علی رغم هشدارهای بهداشتی در زمینه انتقال کرونا در تجمعات هیچ گونه کاهشی در آمار حوادث و اتفاقات این شب نسبت به مدت مشابه سال گذشته نداشتیم.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
چهارشنبه سوری کرونایی  در کاشمر

امیر نژادرحیم با تاسف از بی اهمیت جلوه دادن این بیماری توسط عده ای از مردم افزود : آتش نشانان با کمک شهروندان داوطلب هر شب سطح معابر و خیابان هارا به مدت 15 شب متناوب ضدعفونی نمودند تا چتر صحت و سلامت بر سر همشهریان فهیم کاشمری سایه افکند ولی امشب عده ای معلوم الحال مانع انجام وظیفه ذاتی این سازمان شدند.

وی ادامه داد :در زمینه آماری از 124 مورد تماس به آتش نشانی 20 مورد عملیات اطفای حریق محقق شد که این موارد بیشتر مربوط به حریق لاستیک در سطح آسفالت و اماکن عمومی بود و مواردی نیز به حریق درختان به خصوص در محدوده جنگل سیدمرتضی اختصاص دارد.

خوشبختانه هیچگونه حادثه جانی از سوی اورژانس محترم گزارش نشده است و تنها یک مورد با مراجعه حضوری به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا شد.
رئیس اداره آتش نشانی از فعالیت 25 آتش نشان با 8 خودروی عملیاتی و همراهی 70 نیرو از دوایر مختلف شهرداری با خودروهای سنگین و سبک خبر داد.
بنابه گفته کارشناسان آتشنشانی سال قبل با تبلیغات و هشدارهایی که انجام گرفته بود کاهش شصت درصدی حوادث را داشته ایم ولی امسال با توجه به اخطارها ی کرونایی توقع داشتیم که هیچ حادثه ای نباشد ولی متاسفانه باز هم شاهد نادیده گرفتن اخطارها بودیم.البته امسال تجمع خانواده ها را نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار