معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم:

تولید مطالب آموزشی و ماسک سهم فرهنگیان دیلم در برابر کرونا

دیلم،بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: فرهنگیان شهرستان دیلم همگام با دیگر اقشار گروه‌های جهادی عرصه سلامت با تولید محتوای مطالب آموزشی برای تدریس فضای مجازی و مشارکت در تولید ماسک مصمم هستند تا سهمی در برابر مقابله و شکست کرونا داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید مطالب آموزشی و ماسک سهم فرهنگیان دیلم در برابر کرونا

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان دیلم، شماری از فرهنگیان زن و مرد شهرستان دیلم در کنار سایر اقشار جامعه و به خصوص کادر زحمتکش بهداشت و درمان شهرستان، مصمم شدند تا ریشه کن شدن این ویروس به فعالیت‌های خداپسندانه و جهادی خود ادامه دهند و دورانی درخشان در تاریخ این شهر و دیار نظیر دفاع مقدس رقم بزنند.

در شرایطی کنونی که کشور با بحران بیماری کرونا مواجه شده و نیاز به همدلی و همراهی بیش از پیش بین مردم و مسئولان است، اقدام خودجوش و جهادی جامعه فرهنگیان شهرستان دیلم در کمک به پیشگیری از این بیماری قابل تحسین است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم ضمن ابراز خرسندی از همراهی و پیشگامی فرهنگیان شهرستان در زمینه مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارداشت: فرهنگیان همواره در برهه‌های حساس، نقش خود را به خوبی ایفا کرده و اکنون نیز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند.

محمد اکبری افزود: بسیاری از همکاران فرهنگی در حوزه‌های مختلف مقابله با این ویروس مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: در کنار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مجازی که معلمان و کادر مدارس با نهایت جدیت و ممارست و بنا شرایط ویژه کشور در پیش گرفته‌اند، در عرصه اجتماعی نیز شاهد حضور چشمگیر آنان برای کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری هستیم.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: از جمله این فعالیت‌ها تولید و توزیع بیش از ۵ هزار ماسک تاکنون بوده که در نوع خود اقدامی درخشان و تحسین برانگیز است.

وی با اشاره به فعالیت بسیاری از بانوان فرهنگی و اولیای دانش آموزان در این امر خداپسندانه ابراز داشت: برخی از بانوان فرهنگی و اولیای دانش آموزان در منازل و برخی دیگر فضایی از مدرسه را به تولید و ساخت ماسک اختصاص داده‌اند.

اکبری اظهارداشت: مواد اولیه از جمله پارچه و کش توسط خیرین در اختیار تولیدکنندگان فرهنگی جهادگر سلامت قرار گرفته است.

وی گفت: ماسک های تولیدی توسط فرهنگیان به صورت رایگان در بین اقشار مختلف از جمله نیروهای خدماتی سطح شهر و بازاریان توزیع می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم افزود: اقدام‌های جهادی فرهنگیان تنها به تولید و توزیع ماسک محدود نبوده و در سایر عرصه‌ها از جمله کنترل ورودی و خروجی‌های شهر و همکاری با سایر نهادها از جمله سپاه و بسیج نیز تسری یافته است.

وی بیان کرد: شمار زیادی از فرهنگیان این شهرستان بصورت خودجوش در مبادی ورودی های شهر در کنار نیروهای امنیتی و نظامی و بسیج مستقر و از ورود مسافران غیربومی ممانعت می‌کنند تا از انتقال و شیوع این بیماری در منطقه پیشگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار