یک معلم دشتستانی طراحی نمود:

برنامه ای برای حل تکالیف دانش آموزان

دشتستان،بوشهر(پانا)_ با گذشت حدود یک ماه از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، معلمان دشتستانی همچنان با خلاقیت های خود، آموزش را از طریق فضای مجازی ادامه می دهند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ای برای حل تکالیف دانش آموزان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، با وجود تعطیلی اسفند ماه مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معلمان دشتستانی با خلاقیت های متنوع خود، آموزش را از طریق فضای مجازی جهت انتقال به دانش آموزان دنبال نموده اند.

در این راستا بسیاری از مدارس با ساخت گروه های آموزشی متنوع، نسبت به آموزش دانش آموزان با همان برنامه روزانه کلاسی اقدام نموده اند و هر درس را در ساعت مشخص خود تدریس و به دانش آموزان در قالب تولید محتواهای سمعی و بصری در فضای مجازی انتقال داده اند.

یکی از این معلمان خلاق زهرا قدرتیان آموزگار پایه اول دبستان عترت است، که با خلاقیت خود و استفاده از نرم افزارهای محتلف توانسته است یک برنامه آموزشی برای دریافت تکالیف دانش آموزان در فضای مجازی طراحی نماید.

وی در این خصوص می گوید: با استفاده از نرم افزار پاورپوینت و ساخت انیمیشن های جذاب برای دانش آموزان و اضافه کردن صدای خودم به برنامه، محیط جذاب برای حل تکلیف دانش آموزان طراحی نمودم تا آنها ضمن علاقه مند شدن به برنامه نسبت به حل تکالیف خود علاقه مندی بیشتری داشته باشند.

زهرا قدرتیان گفت: همیشه سعی نموده ام آموزش مفاهیم درسی را با روش ها جذاب و استفاده از تصاویر برای دانش آموزانم بیان کنم تا آنان موضوعات درسی را بهتر بپذیرند و نسبت به انجام تکالیف و مشق های خود رغبت بیشتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار