مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

احداث 3 باب مدرسه توسط بنیاد فرهنگی قدس در کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد: با اختصاص مبلغ 180 میلیارد ریال توسط بنیاد فرهنگی قدس و 360 میلیارد ریال توسط دولت، 3 باب مدرسه در استان کرمان احداث می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
احداث 3 باب مدرسه توسط بنیاد فرهنگی قدس در کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در جلسه تفاهم نامه بین بنیاد فرهنگی قدس، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اختصاص 180 میلیارد ریال برای احداث 3 باب مدرسه در استان کرمان گفت: از این مبلغ 120 میلیارد ریال برای ساخت مدرسه حیات الغدیر، 40 میلیارد ریال برای تکمیل مدسه شایستگان کرمان و 20 میلیارد ریال برای احداث مدرسه 8 کلاسه علی آباد صوغان اختصاص یافت.

وی در حاشیه امضای این تفاهم نامه، گفت: با همکاری بنیاد فرهنگی قدس کرمان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با آموزش و پرورش، بخشی زیادی از مشکلات مدارس از جمله مدارس نیمه تمام استان مرتفع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به چالش بزرگ کمبود کلاس درس در آموزش و پرورش در کرمان، افزود: 2000 کلاس با جذب کمک های خیران و مشارکت مردمی ساخته شده است و خیلی پروژه ها هم به زودی گلنگ احداث آنها در استان زده خواهد شد.

اسکندری نسب در ادامه بیان کرد: از 310 پروژه نیمه تمام استان کرمان 290 پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و 20 پروژه دیگر با جذب کمک های خیران و بنیاد فرهنگی قدس و اداره کل نوسازی به بهره برداری خواهد رسید.

وی به طرح های انجام شده بسیار خوب بنیاد فرهنگی قدس استان در حوزه معیشت، عزت مندی و تکریم فرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه سلامت نیز احداث بیمارستان ویژه فرهنگیان استان در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ایجاد گلخانه در هنرستان رضوان کرمان با همکاری بنیاد فرهنگی قدس، گفت: در حوزه کشاورزی، فرهنگی، هنری، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و وام قرض الحسنه به فرهنگیان کارهای خوبی انجام گرفته است.

اسکندری نسب با بیان احداث مدرسه 36 کلاسه سردار شهید سلیمانی در کرمان، بیان داشت: با اعتبار 600 میلیارد ریال توسط بنیاد فرهنگی قدس کرمان از دی ماه 98 تا کنون 105 کلاس به نام سردار شهید سلیمانی احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار