رئیس کارگروه مشورتی تحول و بهسازی سازمانی آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد:

رفع موانع آموزش و پرورش با رویکردی علمی

قزوین (پانا) - رئیس کارگروه مشورتی تحول و بهسازی سازمانی آموزش و پرورش استان قزوین بر رفع موانع آموزش و پرورش با رویکردی علمی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رفع موانع آموزش و پرورش  با رویکردی علمی

توفیق محمد حسینی در گفتگو با پانا، با اشاره به کارکرد این کارگروه، از تدوین برنامه های خلاقانه و با رویکرد علمی برای حوزه آموزش و پرورش خبر داد.

وی افزود: با توسعه و رشد فناوری‌های نوین ما ناگزیر هستیم تا یک رویکرد متفاوتی را در خصوص اجرای برنامه های مرتبط با مجموعه آموزش و پرورش لحاظ کنیم بنابراین ما در این کارگروه با داشتن هشت کمیته تخصصی در صدد آن هستیم تا با بهره گیری از فناوری های نوین حرکت های خلاقانه ای را در مجموعه آموزش و پرورش اجرا کنیم.

محمد حسینی تاکید کرد: امید می رود با بهره‌گیری از توان جوانان و نخبگان جامعه و با استفاده مناسب از ظرفیت عظیم بازنشستگان، کارشناسان، مدیران و معلمان مدارس، اولیا محترم دانش آموزان و دانشجویان، استادان محترم دانشگاه ها و در مجموع همه اندیشمندان علاقمند و صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت در سطح ملی و استانی با تشکیل کمیته های تخصصی و با مشارکت حداکثری زمینه لازم را برای شناسایی چالش ها و فرصت های فراروی نظام تعلیم و تربیت استان و مهمتر از همه یافتن راهکارهای برون رفت از این مشکلات و دستیابی به چشم انداز ترسیم شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و گام دوم انقلاب را فراهم کنیم.

رئیس کارگروه مشورتی تحول و بهسازی سازمانی آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: توجه به اسناد فرادستی و خصوصاً سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنای فعالیت های کارگروه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار