آتش کرونا را با چهارشنبه‌ سوری شعله‌ور نکنیم

خرم آباد(پانا)- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: با توجه به شیوع کرونا و توصیه های بهداشتی، برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال علاوه بر خطرات همیشگی، مخاطرات ابتلا به ویروس کرونا را به دنبال دارد و از مردم می خواهیم در خانه بمانند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

آیت فرخ پور روز سه شنبه عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع کووید 19 ، مردم همان گونه که عید و دید و بازدید را تعطیل کردند ، چهارشنبه آخرسال را هم به طور کامل لغو و از هرگونه تجمع و حضور در بیرون از خانه نیز پرهیز کنند.

وی با بیان این که ، شهروندان چهارشنبه آخرسال را در منزل بمانند افزود:حضور در خانه می تواند زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کند تا با این کار بتوانیم در کنار هم به سلامت از این شرایط که جهان و کشور درگیر آن هستند، عبور کنیم .

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر با بیان این که خانواده‌ها در این شرایط حساس باید با جدیت بیشتری از فرزندان خود مواظبت کنند، گفت:بزرگترین نعمتی که خداوند به ما عنایت کرده سلامتی است، نباید به خاطر هیجانات زود گذر وتفریحات ظاهری باسلامت خود و دیگران بازی کنیم.

فرخ پور افزود: پرهیز از استفاده از مواد محترقه یکی از هشدارهای اصلی آتش نشانی و دیگر دستگاه ها است که هرساله به شهروندان توصیه می شود.

وی با بیان اینکه امسال ۲ خطر غیر ایمن بودن مواد محترقه و تجمع، سلامت شهروندان را تهدید می کند عنوان کرد: غیر ایمن بودن مواد محترقه آسیب جسمانی را در پی دارد و دیگری تجمع درحد چند نفر بسیا رخطرناکتر است و باعث انتشار و انتقال ویروس کرونامی شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: آتش نشانی پلدخترتمهیدات ویژه ای برای مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال اندیشیده و نیروهای این سازمان در آماده باش کامل به سر می برند.

وی ازشهروندان خواست امسال مراسم چهارشنبه آخر سال را با توجه به شیوع کرونا با حضور در خانه و با رعایت مسائل ایمنی بگذرانند و با عدم حضور در سطح شهر از بروز حوادث احتمالی و انتشار این ویروس در روزهای پایانی سال جلوگیری کنند.

فرخ پور افزود: عدم تلفات جانی و مصدومیت روز چهارشنبه آخرسال در سال های گذشته در شهر پلدختر نشان از فرهنگ غنی شهروندان دارد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر، پیشاپیش سالی امن و ایمن همراه باسلامت و خوشحالی برای ملت بزرگ ایران، لرستانی ها و به ویژه شهروندان پلدخترآرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار