بهره مندی 363 دانش آموز دارای نیاز ویژه هرمزگان از خدمات حمایتی و توانبخشی

هرمزگان(پانا)-رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت: تعداد 363 پرونده دانش آموزان دارای نیاز ویژه استان مورد بررسی قرار گرفت و از خدمات حمایتی، درمانی و توانبخشی برخوردار شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی 363 دانش آموز دارای نیاز ویژه هرمزگان از خدمات حمایتی و توانبخشی

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، شهباز بارانی با بیان این خبر گفت: در سال 98 با اعتباری که از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جهت ارائه خدمات حمایتی و توانبخشی به استان اختصاص داده شد تعداد 363 پرونده دانش آموزان دارای نیاز ویژه استان مورد بررسی و از خدمات حمایتی ، درمانی و توانبخشی برخوردار شدند.

وی افزود: باتوجه به شرابط جسمانی دانش آموزان استثنایی، بیشترین خدمات حمایتی نیز در حوزه بیمارستانی با 122 مورد بوده است.

بارانی ادامه داد: تهیه عینک، خدمات پاراکلنیک، خرید سمعک، خرید دستگاههای کمک بینایی آموزشی، تهیه کفش و کفی طبی، ارتز و پروتز، تهیه ویلچر، خدمات دندان پزشکی، تعمیر قطعات کاشت حلزون و تهیه اندام مصنوعی از دیگر اقدامات حمایتی برای این دانش آموزان بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان تصریح کرد: درحال حاضر سه هزار و ۱۰۰ دانش آموزان تحت پوشش آموزش وپرورش استثنایی هستند که به صورت تلفیق و مدارس خاص درحال تحصیل می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار