معاون آموزش ابتدایی هرمزگان:

استفاده از ظرفیت برنامه بوم مدارس برای پیشگیری از کرونا ویروس

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: به منظور آموزش پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، ساعات آموزشی برنامه بوم مدارس به یاد دهی و یادگیری دانش آموزان اختصاص یابد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت برنامه بوم مدارس برای پیشگیری از کرونا ویروس

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی گفت: برنامه بوم یکی از برنامه های آموزشی و مهارتی وزارت آموزش وپرورش است در دوره ی دوم ابتدایی و متوسطه اول است. این ظرفیت بسیار مناسبی در شرایط کنونی جهت آموزش و پیشگیری از کرونا ویروس برای دانش آموزان و اولیا ایجاد کرده است.

وی افزود: یکی دغدغه های اصلی آموزش و پرورش تأمین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان است که در شرایط بحران باید به آن توجه ویژه داشت.

بیت الهی ادامه داد: استفاده از همه ی ظرفیت های موجود به منظورجلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس در سطح کشور امری حیاتی است که همه دست اندرکاران آموزش و پرورش باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدیران و معلمان مدارس ساعات آموزشی این برنامه را از ابتدای سال تحصیلی به آموزش و مهارت آموزی دانش آموزان با توجه به ساحت های شش گانه تربیتی و اهداف این برنامه اختصاص داده اند.

بیت الهی بیان داشت: در شرایط کنونی بهترین راهکار جهت اجرای این برنامه اختصاص ساعات آموزشی برنامه بوم به آموزش پیشگیری از کرونا ویروس است که در این استان در حال اجرا ست.

وی اضافه کرد: مشارکت و همکاری معاونت تندرستی و سلامت و مدرسین این برنامه در تولید محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان و اولیا قابل تقدیر است.

بیت الهی با شعار به اینکه آموزش تعطیل نیست و جریان آموزش تداوم دارد گفت : نظارت و پیگیری برروند اجرای این برنامه بسیار مورد تاکید است که معاونین، کارشناسان و مدیران مدارس باید اهتمام ویژه بر این امر داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: محتوای آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس از طریق فضای مجازی مورد بهره برداری قرار گرفت و در سایت تکنولوژی آموزش ابتدایی قابل دسترسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار