فرمانده نیروی زمینی ارتش:

رزمایش پیشگیری ارتش تا نابودی کرونا ادامه دارد

تهران (پانا) - به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش سراسری پیشگیری و پایش شیوع کرونا این نیرو که هم‌اکنون در کشور از سوی یگان‌های نیروی زمینی در حال اجراست، نقطه پایانی ندارد و تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش پیشگیری ارتش تا نابودی کرونا ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ حیدری روز سه‌شنبه با تشریح مراحل مختلف این رزمایش اظهارداشت: رزمایش در پنج مرحله در حال انجام است. مرحله نخست، کنترل و پایش مجاری ورودی و خروجی کلانشهرها، شهرهای هدف (قم و رشت) و سایر شهرهای متقاضی خدمات است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: گام دوم این رزمایش ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهرهای هدف و شهرهای متقاضی است که در این راستا تعداد ۵۶ شهر تا به امروز با همکاری سایر نهادها ضدعفونی شده‌اند.

حیدری گام سوم رزمایش را اقدامات تشخیصی توصیف و خاطرنشان کرد: در این مرحله ۵۲۰ پست تشخیص سیار در شهرهای مهم و هدف ایجاد کرده‌ایم.

وی ایجاد نقاهتگاه و استراحتگاه برای شهرهای یاد شده را چهارمین اقدام نزاجا در این رزمایش خواند و تصریح کرد: پنجمین اقدام نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، ایجاد بیمارستان صحرایی و سیار در شهرهای هدف، شهرهای پرجمعیت و شهرهایی که درآینده تشخیص داده شوند خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: کارکنان نیروی زمینی ارتش تا پایان بحران و نابودی کامل ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و کادر درمانی وزارت بهداشت و درمان کشور به خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار