تقدیر رییس دانشگاه از اساتید و دانشجویان برای پوشش خدمت رسانی به مراجعان در بیمارستان ها

شیراز(پانا)- در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اساتید و دانشجویان برای پوشش خدمت رسانی به مراجعان در مراکز درمانی استان، قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر رییس دانشگاه از اساتید و دانشجویان برای پوشش خدمت رسانی به مراجعان در بیمارستان ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه بر تداوم تلاش مسوولان دانشگاه در روند خدمت رسانی به مراجعان به ویژه در ایام نوروز تاکید کرد و از اعضای کارگروه مقابله با کروناویروس در دانشگاه خواست تا پیگیری مصوبه‌های نشست‌های روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه فارس را در اولویت دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گزارشی از برگزاری نشست‌های مقامات استان پیرامون بسیج ملی مبارزه با کرونا و فعالیت کارشناسان بهداشت در مبادی ورودی شهرها ارایه داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از آمار مراجعان به بیمارستان‌ها، تعداد بیماران مبتلا به کرونا و افراد بستری در مراکز درمانی ارایه داد.

این نشست صبح امروز، بیست و هفتم اسفند در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار