بهره برداری از بیمارستان صحرایی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کاشان

اصفهان (پانا) - بهره برداری از بیمارستان صحرایی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با ظرفیت 36 تخت خواب و دارای واحدهای پیشرفته همچون تصویربرداری، آزمایشگاه، اتاق عمل و غیره و مرکز نقاهتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از بیمارستان صحرایی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به اینکه این بیمارستان تا ظرفیت100 تخت خواب را دارد اظهار داشت: این نوع بیمارستان در مواقع سیل، زلزله، در شرایط جنگی و مناطق جنگی برای بستری و جراحی محدود کمک می‌کند تا بیمار از شرایط بحرانی خارج شود.
سرهنگ مرتضی عمومهدی ضمن اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیران سلامت در تجهیز این واحد درمانی موقت ابراز داشت: همکاران در مجموعه کادر درمانی بیمارستان فاطمه الزهراء(س) کرمان بخش مراقبت‌های تنفسی کاشان را تحویل گرفتند، اما در کنار این بخش یک بیمارستان صحرایی را نیز برپا کردند.
وی ضمن اشاره به امکانات موجود در بیمارستان صحرایی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاشان گفت: یکی از قسمت‌های این بیمارستان صحرایی بخش رادیولوژی است که به محض اینکه عکس گرفته شد ظهور آن عکس نیز صورت می‌پذیرد و به بیمار تحویل داده می‌شود و آزمایشگاه نیز یکی دیگر بخش‌های این بیمارستان است که نتایج در کمترین زمان ممکن به بیماران داده می‌شود.
عمومهدی از وجود اتاق عمل صحرایی مجهز در بیمارستان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاشان خبر داد و تصریح کرد: چند بخش بستری بیماران نیز در این بیمارستان صحرایی درنظر گرفته شده که در صورت لزوم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد وی افزود: در کنار این بیمارستان نیز مرکز نقاهتی با ظرفیت 100 تخت خواب ویژه افراد بهبود یافته درنظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار