کمک ۱۰۰ میلیون ریالی خیر اردبیلی برای مددجویان کمیته امداد

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت یکی از خیران اردبیلی برای دفع بلای بیماری کرونا ۱۰۰ میلیون ریال در قالب قربانی، برای تامین گوشت مورد نیاز خانوار تحت حمایت این نهاد تقبل کرده است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۰۰ میلیون ریالی خیر اردبیلی برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد اردبیل با اشاره به اینکه قربانی کردن، یکی از سنت‌های نیکو و حسنه در دین مبین اسلام است، گفت: در قالب قربانی کردن، یکی از نیکوکاران اردبیلی ۱۰ میلیون تومان برای دفع بلای بیماری کرونا و تامین گوشت برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده است.

او با بیان اینکه توجه به معنویات و غافل نشدن از یاد خداوند متعال موجب عزت انسان می‌شود، اعلام کرد: در این شرایط حساس، مشارکت مردم در کار‌های خیرخواهانه موجب دفع بلا، گرفتاری و کاهش بلایای طبیعی از جامعه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بر اساس نیت خیرخواهانه نیکوکار اردبیلی، پس از ذبح قربانی، گوشت به صورت بسته‌بندی و کاملا بهداشتی بین خانوار تحت حمایت توزیع شد، بیان کرد: از دیگر مزایای قربانی کردن، شکر نعمت‌های الهی و سلامتی است که با اقدامات نیکوکارانه می‌توان شاهد دفع بلا بود.

دشتی با بیان اینکه افراد مستحق بسیاری در سطح جامعه نیازمند رسیدگی هستند، گفت: ضرورت دارد نذورات قربانی به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر اختصاص یابد که این امر خیر دنیا و آخرت را در بر دارد.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۱۵ مددکار از طریق تماس تلفنی و آموزش‌های از راه دور به خانوار تحت حمایت توصیه‌های لازم بهداشتی را در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه کرده‌اند، بیان کرد: ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند که رسیدگی به مشکلات درمانی، دارویی و بهداشتی آن‌ها از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون تومان برای تامین اقلام ضروری بهداشتی و درمانی مددجویان با توجه به شیوع ویروس کرونا تخصیص یافته است، اعلام کرد: ۷۵۰۰ خانوار با اولویت خانواده‌های دارای بیماری خاص، صعب‌العلاج، زمین‌گیر، سرطانی، زنان باردار و شیرده و سالمندان با سرانه ۴۰ هزار تومان، از این امر بهره‌مند شده‌اند.

دشتی با اشاره به اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور درمانی و دارویی بیماران تحت حمایت به خصوص بیماران صعب‌العلاج و سرطانی استان اردبیل هستیم، اعلام کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست بیماران تحت حمایت برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار