دستگیری 11 نفر تهیه و توزیع کننده الکل های تقلبی در اردبیل

اردبیل (پانا) - فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۱۱ مجرم که اقدام به تهیه و توزیع الکل‌های تقلبی می‌کردند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 11 نفر تهیه و توزیع کننده الکل های تقلبی در اردبیل

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با انجام بررسی‌های تخصصی، اشرافیت کامل اطلاعاتی و افزایش کنترل‌های انتظامی ردپای ۱۱ نفر که در رابطه با تهیه و توزیع الکل‌های تقلبی فعالیت مجرمانه داشتند، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس امنیت اخلاقی اردبیل دستگیر شدند.

او با اشاره به کشفیات به دست آمده از دستگیرشدگان تشریح کرد: در این عملیات ۹ بطری مشروبات الکلی دست‌ساز ۱.۵ لیتری، ۴۰ لیتر الکل سفید، ۸۰۴ بطری نیم لیتری و ۱۲ بطری ۱.۵ لیتری محلول ضدعفونی کننده الکل متانول کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه پلیس با حداکثر توان عملیاتی و تعهد در خدمت امنیت، آرامش و آسایش مردم بوده و برخوردی قاطع با مجرمان، قانون‌گریزان و مخلان آرامش فردی و عمومی خواهد داشت، بیان کرد: مشارکت اجتماعی در این عرصه توفیقات پلیس را تضمین می‌کند.

حسینی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و نشر اکاذیب و شایعات مختلف مبنی بر کاهش تاثیر این ویروس با نوشیدن مشروبات الکلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ترغیب افراد ناآگاه به مصرف این ماده افیونی، برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب اقدام به تهیه مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی با مارک اتانول و با استفاده از وایتکس و الکل متانول کرده و سپس با قیمت‌های ۲ یا ۳ برابری از عرف بازار به فروش می‌رساندند.

او افزود: تعدادی از شهروندان به ویژه جوانان به سبب ناآگاهی با مصرف این نوع الکل دچار مسمومیت شدید و قطع عضو شده و در برخی موارد نیر جان باختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار