گروه جهادی دانش‌آموزان حاج قاسم سلیمانی روزانه 3 مدرسه شهرستان قدس را ضدعفونی می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس مجمع شورای جهادی شهرستان قدس از فعالیت گروه جهادی دانش‌آموزان نوجوان حاج قاسم سلیمانی در شرایط بحرانی ویروس کرونا خبر داد که روزانه 3 مدرسه شهرستان قدس را ضدعفونی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
گروه جهادی دانش‌آموزان حاج قاسم سلیمانی روزانه 3 مدرسه شهرستان قدس را ضدعفونی می‌کنند

خیرلی، رئیس مجمع جهادگران سپاه استان تهران در گفت‌وگو با پانا، درباره اقدام جهادی دانش‌آموزان شهرستان قدس در ضدعفونی کردن مدارس این شهرستان گفت: گروه جهادی دانش‌آموزان نوجوان حاج قاسم سلیمانی از ابتدای ویروس کرونا در سطح شهرستان کار ضدعفونی را آغاز کردند و این کار را برای معابر، محلات، خودپردازها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به ویژه مدارس انجام دادند‌.

رئیس مجمع شورای جهادی شهرستان قدس افزود: این گرو‌های جهادی هر روز 3 مدرسه را ضدعفونی می‌کنند تا انشالله ویروس کرونا از بین برود و دانش‌آموزان وارد یک فضای سالم و شاد در مدرسه شوند.

مسئول گروه جهادی شهید اج قاسم سلیمانی و شهید شوشتری گفت: این کار در سطح مدارس شهرستان قدس در همه مقاطع اتفاق می‌افتد و گروه‌های جهادی به برکت خون شهدا از اردوی راهیان نور تشکیل شدند و اکنون این کار را انجام می‌دهند.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به همراه مجتبی باستان جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، ابراهیم رحیمی معاون هماهنگ کننده بسیج فرهنگیان و مسئولان بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران امروز با حضور در شهرستان قدس از روند ضدعفونی کردن مدارس از سوی این گرو‌های جهادی بازدید کردند.

همچنین مسئولان، از تولید ماسک در دبیرستان دوره دوم متوسطه امام حسین در ابن شهرستان بازدید کردند که روزانه حدود 10 هزار ماسک از سوی دانش‌آموزان بسیجی در این مدرسه تولید می‌شود.

بازدید از یک کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده با تکنولوژی گاز ازون و بازدید از سپاه پاسداران شهر قدس از دیگر برنامه‌های این مسئولان بود.

سرگرد حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان قدس در این بازدید به اقدامات موثری در زمینه ضدعفونی معابر و مدارس این شهرستان اشاره کرد که در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار