مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان خبر داد:

تبدیل 2 هتل در کرمان به مرکز قرنطینه بیماران کرونا

کرمان(پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اختصاص دو هتل در این استان جهت گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونا خبر داد و گفت این مسئله سبب کاهش بار بیمارستان ها و مراکز درمانی و ارتقای کیفیت مراقبت ها و ادامه قرنطینه افراد مبتلا به کرونا می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل 2  هتل در کرمان به مرکز قرنطینه بیماران کرونا

به گزارش ادراه میراث فرهنگی و گردشگری کرمان، فریدون فعالی با بیان اینکه در حال حاضر هتل "آسمان آبی" با ظرفیت 88 تخت و هتل"کرمان" با ظرفیت 83 تخت آماده پذیرش بیماران بهبود یافته کرونا هستند، اظهار کرد: این هتل ها به پیشنهاد مالکان آنها، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار گرفته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در ادامه از بسیج تمامی امکانات تاسیسات گردشگری این استان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری مطلوبی بین مدیران بخش های دولتی و خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان برای پیشگیری از شیوع این ویروس وجود دارد.

فعالی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کلیه اماکن موزه ای، اقامتگاه های بوم گردی، خانه های مسافر ، مهمانسراهای ادارات دولتی و مراکز تفریحی و گردشگری استان کرمان تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی این استان شرایط میزبانی از گردشگران را ندارد و به هم وطنان توصیه می شود سفر به دیار کریمان را به زمانی دیگر موکول کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار